My Principle of life

MY
PRINCIPLE
OF
LIFE…
If someone throws a stone at you… throw a flower at him
BUT…





Make sure the flower is still in the pot . . . ;->

by nadeem (few years ago!) / 1022 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ladke Ki Pepsi Me Zahar

Ek aadmi pepsi saamne rakh ke udas betha tha.

Dost aaya pepsi Pee kar bola: kyun udaas hai?

Aadmi: Aaj to din hi kharab hai,

Subah Biwi se jhagda ho gaya,

Raste mein car kharab,

Office late, Boss ne nokri se nikal dia,

Ab suicide ke liye Pepsi mein zahar milaya tha.

Wo bhi tu pi gya.

by Pak101.com (few years ago!)
Husband & wife are like liver and kidney.

Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.

by Pak101.com (few years ago!)
Maths Kyun Nahi Bolte

Aman : Yaar hum hindi
bolte hai, english bolte hai, but
maths kyun nhi ?..

Chaman : Jyada 3-5 mat kar
or 9-2-11 ho ja varna 4-5
dhar dunga, 36 ke 6 reh jayenge
samjha

by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye

Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,

1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,

Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??

Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hn us ka naam yaad nahi aaraha hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOM im drunk

MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk

HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night

by Pak101.com (few years ago!)
Jo Bhonktey Hain Woh

1 Boy School Se Rota Hua Ghar Aaya:

Maa: Beta Kyo Ro Rahe ho?
Boy: Sir Ne Bohat Mara Hai Mujhe!

Maa: Q?
Boy: Sir Mere Dost Ko Daant Rahy Thy To Maine Dost ko Tasalli Di, Aur Ek Misaal di.

Mother: Konsi Misaal?
Boy: Jo Bhonktey Hain Woh Kaat'tey Nahi. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Double heart attack

Double heart attack msg by a boy to a girl:

1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U !!!!!!!!! :-p :-D

by Pak101.com (few years ago!)
Jaanwaro Ki Khasiyat

Jaanwaro Ki Khasiyat.
Bandar: “Inteligent”
Dog: “Wafadaar”

Aap Plz Ab Aage Na Padhna,
Maan Jao,

Please Mat Padho Na,
Yaar Maan Bhi Ja Na

Gadha: Wahi Karta Hai Jis Kam Ko Mana Karo

by Pak101.com (few years ago!)
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?

Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega

Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia

Admi Hosh Ma Aa Ke Bola:
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook