My Principle of life
MY
PRINCIPLE
OF
LIFE…
If someone throws a stone at you… throw a flower at him
BUT…
…
…
…
…
…
Make sure the flower is still in the pot . . . ;->
by nadeem (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Ek aadmi pepsi saamne rakh ke udas betha tha.
Dost aaya pepsi Pee kar bola: kyun udaas hai?
Aadmi: Aaj to din hi kharab hai,
Subah Biwi se jhagda ho gaya,
Raste mein car kharab,
Office late, Boss ne nokri se nikal dia,
Ab suicide ke liye Pepsi mein zahar milaya tha.
Wo bhi tu pi gya.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
by Pak101.com (few years ago!)
Aman : Yaar hum hindi
bolte hai, english bolte hai, but
maths kyun nhi ?..
Chaman : Jyada 3-5 mat kar
or 9-2-11 ho ja varna 4-5
dhar dunga, 36 ke 6 reh jayenge
samjha
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hn us ka naam yaad nahi aaraha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk
HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night
by Pak101.com (few years ago!)
1 Boy School Se Rota Hua Ghar Aaya:
Maa: Beta Kyo Ro Rahe ho?
Boy: Sir Ne Bohat Mara Hai Mujhe!
Maa: Q?
Boy: Sir Mere Dost Ko Daant Rahy Thy To Maine Dost ko Tasalli Di, Aur Ek Misaal di.
Mother: Konsi Misaal?
Boy: Jo Bhonktey Hain Woh Kaat'tey Nahi. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Double heart attack msg by a boy to a girl:
1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U !!!!!!!!! :-p :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Jaanwaro Ki Khasiyat.
Bandar: “Inteligent”
Dog: “Wafadaar”
Aap Plz Ab Aage Na Padhna,
Maan Jao,
Please Mat Padho Na,
Yaar Maan Bhi Ja Na
Gadha: Wahi Karta Hai Jis Kam Ko Mana Karo
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia
Admi Hosh Ma Aa Ke Bola:
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?
by Pak101.com (few years ago!)