BV:"utho ji almari k paas 1chor
BV:"utho ji almari k paas 1chor khada h.
"Hus:"us k paas hathiyar hua to?"
BV:Oh ho ghabrao mat apka to insurance h or zewaraat ka nhi."
by Pak101.com (few years ago!) / 812 views
Similar Jokes
Xam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha cheating nahi karne de raha tha.
1st bencher ne chit likh kar
examiner ko di.
Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya.
2nd bencher pehle se:- yaar tunekya likha ?
1st bencher ne kaha -
SIR , Peechhe se aapki pant phati hui hai .........!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiya Dusri Ladkiyo Ko Gift Mein Perfumes, Ear Rings, Jeans, Tops Ya Choclates Deti Hai.
Aur Ladke
“Ye Le Ladki Ka Number, Bas Mera Naam Nahi Ana Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: Tell me one thing, What do you do when you miss me?
Boyfriend: I’ll eat yours Favorite Chocolates and remember you! And what you do? Girlfriend: I’ll drink yours favorite whiskey! Say Cheers !!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Honey: What are You Looking for in that paper ?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U've been reading our marriage certificate 4 an
hour ??
Husband : I was just looking for the expiry date.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor: Han Milk Me Calcium Hota Hai Isliye
Pathan : Chal Jhoote Phir Bhains Ka Bacha Kala Q
Hota Hai ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do Gadhe Aapas Mein Baatein Kar Rahe The.
Pehla Gadha: “Yaar Mein Jis Dhobi Ke Ghar Kaam Karta Hoon, Wo Mujhe Bahut Marta Hai”
Dusra Gadha: “Tu Ghar Chod Kar Bhaag Kyo Nahi Jata”
Pehla Gadha: “Kya Batau Yaar Dhobi Ki Ek Bahut Sunder Ladki Hai. Vo Jab Bhi Shrarat Karti Hai
To Dhobi Kehta Hai Ki Teri Shadi Kisi Gadhe Se Kar Dunga. Bas Yeh Soch Kar Ruka Hua Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: oye, tu to doctor ke paas jaane waala tha, kya hua?
Santa: yaar kal jaaonga, aaj thodi tabiyat kharab hai.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN
BAITHE BAITHE KAHI KHO JATA HOON MAIN KYA YEHI PYAR HAI
GIRL- NHI YE KAMZORI HAI SUBAH SHAAM GLUCOSE PIYA KARO.../
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Darakht Py Chara
Tu Opar Bandar Ny Pocha:
Opar Q Aya?
Pathan: APPLE Khanay!
Bandar: Ye Tu MANGO Ka Darakht Hai
Pathan: Saalay Apple Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!)