Pathan
Pathan ka ?aita Awaaz ?adal ker Apnay Master ko ?all kerta Hy..
“Maira ?aita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa ?akta”
Master Awaaz Pehchan ker Ghussay ?y ?ola..
Tum kon ?aat ker Rahay Hou?
?acha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ?aat ker Rahay Hain..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
Santa: Beta 2 Bistar kyun lagaye?Son: Ghar Pe 2 Guest ane hai.Santa: Kaun?Son: Mummy ka Bhai aur mera Mama.Santa: Fir 1 or laga, Mera Sala bhi aa rha hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi
by Pak101.com (few years ago!)
The girl asked the baby fly,’main tumhari maa nahin hoon phir tu mujhe kyon
Maa bulati hai?’
The fly replied,’kyon kai maine tumhari coke se janam liya hai.’
by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost Pathan Say: APRIL FOOL Manaya? Pathan:
Haan Dost: Kis K Sath?
Pathan: Biwi K Sath, Hum Ne 3 Bar Talaq Dia Jab
Wo Pareshan Hui To Hum Bola “APRIL FOOL”;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A student called up his physics professor..his wife picked up d phone n said "he died last week"
..
Next day student called again..
She again pickd up n said "I told u, he died last week"
..
He called d third time..
Wife said "he died.. y do u keep on calling again n again??"
..
..
Student: "sun ke acha lagta hai"
,
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Mai Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Mai Se Nahi,
Jo Musibat Ke Waqt Dost ko Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Memon Shadi Ki Raat Main Bv Se:
Apna Haath Dejye..
BV Ne Sharma K Kalai Aagay Barha Di Or Ankhain
Band Ker Leen,
Jab Thori Der Me Ankhain Kholeen To Memon Marker
Se Haath Pe
Ghari (Watch) Bana Raha Tha…
B.V: Ye Kia?
Memon: Moo Dikhaee…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of caring..
Ek bar chiti hathi ke upar beth kar jaa rahi thi.Raste me kaccha pul aata hai.Usko dekh ke chiti-"Jaanu cross kar loge ya main utru?"
by Pak101.com (few years ago!)