Sardar
Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Boss: Where were you born?
Santa : India ..
Boss: which part?
Santa : What 'which part'? Whole body was born in India .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi ne pati ke gale main bahein dalker kaha- Kaisi lag rahi hun main?
pati- bulkul vaisi jaise bhagwan shanker ke gale me nagin latkati ho...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?
Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai
Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake
Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay
Khushbu wala Msg
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Yaar Bohat Mushkil Hai ''Teacher'' Se Pyar Karna.
Friend- Kyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy- Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh Kar Check Kar Dia..!! Or Boli Handwriting Improve Karo.:)
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Pak101.com (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)