Sardar

Two Sardars

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 897 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Funny

Boss: Where were you born?
Santa : India ..
Boss: which part?
Santa : What 'which part'? Whole body was born in India .

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Manager ne aane wale se

Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai

Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu

by Pak101.com (few years ago!)
Bivi ne pati ke gale main

Bivi ne pati ke gale main bahein dalker kaha- Kaisi lag rahi hun main?

pati- bulkul vaisi jaise bhagwan shanker ke gale me nagin latkati ho...

by Pak101.com (few years ago!)
Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan

Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?

Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Tune Rishvat Li Hai?

Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai

Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake

Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”

Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Gala Dabaye

Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.

A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yra Ye "Sent Msg" Kya hota hy

Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay

Khushbu wala Msg

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yaar Bohat Mushkil Hai

Boy: Yaar Bohat Mushkil Hai ''Teacher'' Se Pyar Karna.
Friend- Kyu?
.
.
.
.
.
.
.
.

Boy- Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh Kar Check Kar Dia..!! Or Boli Handwriting Improve Karo.:)

by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche

Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..

Boy- Q?

Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!

by Pak101.com (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA 

AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA 
ADMI NE POCHA TO KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook