Itne kam marks

Mayavati: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.

Mayavati ka Funny beta: Haan mami, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 1087 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Wife:Samne wale ghar me Miya

Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na


Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)

by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side waly

board pe likha hy:

YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

( -_-)

by Hina Tariq (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"

"MERI" or "katreena KAif"

Ki 1 Aadat Same Hay

What . .?

Na Main Usay MSG Karta Hon

Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...

Ye hota h pyar smjhy???

by Pak101.com (few years ago!)
You have been sentenced to death

Judge: You have been sentenced to death, however you can choose the way you want to die.

Accused: I want to die of old age, your honor

by Pak101.com (few years ago!)
Wife to Santa

Wife to Santa : “You don’t love me at all”

Santa points towards their five children and says
“Do you think I donwloaded them from google”

by Pak101.com (few years ago!)
Hawalaat

Boy:jis din se tum se mila hun main ne sharab aur cigrate nai pi
Girl:mere pyar ne tumhen sudhar dia na
Boy:teri waja tu meri jaib khali rahndi aae.

by Sabir shah (few years ago!)
Aisa mujhe bajuwali kehti hai

I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.

Aisa mujhe bajuwali kehti hai…
(My neighbour say all this to me)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Jail Main Pathan se kisi ne pucha

Jail Main Pathan se kisi ne pucha:
Tum se aisi kya galti ho gai jo tum Jail main ho?

Pathan: Maine Bank Loota.

Aur



Paise wahin Gin'nay beth gaya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath

Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha

Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha

kuch feel ker rahe ho?

Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha

Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook