Itne kam marks
Mayavati: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.
Mayavati ka Funny beta: Haan mami, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1087 views
Similar Jokes
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
( -_-)
by Hina Tariq (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: You have been sentenced to death, however you can choose the way you want to die.
Accused: I want to die of old age, your honor
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to Santa : “You don’t love me at all”
Santa points towards their five children and says
“Do you think I donwloaded them from google”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:jis din se tum se mila hun main ne sharab aur cigrate nai pi
Girl:mere pyar ne tumhen sudhar dia na
Boy:teri waja tu meri jaib khali rahndi aae.
by Sabir shah (few years ago!)
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.
Aisa mujhe bajuwali kehti hai…
(My neighbour say all this to me)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jail Main Pathan se kisi ne pucha:
Tum se aisi kya galti ho gai jo tum Jail main ho?
Pathan: Maine Bank Loota.
Aur
Paise wahin Gin'nay beth gaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!
by hearthackervsgirls (few years ago!)