Itne kam marks

Mayavati: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.

Mayavati ka Funny beta: Haan mami, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 1088 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

dead dog

1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"

by sarmad abbas (few years ago!)
agar kabhi neend na aaye

Santa:-agar kabhi neend na aaye to kya karna chahiye.

Banta:-are neend ka intzaar karne se to achcha hai ki so hijana chahiye.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola

1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola:
Janab Light Band Kr Do

K.E.S.C Wala: Hiran Ho Kar Q Sir?
Man: Wo Yara Hmaray Dimagh Me
1 Naya Gali Aya Hai
Wo Tumko Dena Hy.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Chapaal

Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
manager to sardar

manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.

sardar: ok
i will join next year

by Nilesh Kumar (few years ago!)
What comes first

Lecturer: What comes first - Sun or Moon?

Student: Obviously Moon.

Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...

by Pak101.com (few years ago!)
Techr: why taj mahal considerd

Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d
world?
Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any
loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wanted Wife? No Problem Just Do This Trick

An Unmarried Man Wrote His Status On Facebook As: “Wanted Wife”
Two Girls Like It.
.
.
.
And 10,000 Men Commented: “Please Take Ours“

by Pak101.com (few years ago!)
Aussie Love Story

Dazza is driving over the Sydney Harbour Bridge one day, when He

sees His Girlfriend Shazza about to throw herself off.

Dazza slams on the brakes and yells, "Shazza what in the Blazes d'ya think ya doin'?"

Shazza turns around with a tear in her eye and says,

"G'Day, Dazza.

You got me pregnant, so now I'm gunna kill meself".

Dazza gets a lump in his throat when he hears this.

"Shazza", he says "Fair dinkum love, not only are ya a top root, but

you're a real sport too!"

and drives off

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar or bomb

2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook