Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan:O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
Santa: Station jane ke kitne loge?
Ricksha wala: 50
Santa: 20 le lo.
Ricksha wala: 20 mein kon le ke jayega.
Santa: Tum peche betho hum le ke jayega..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor, yeh mera pehla operation hai. thoda dhyaan se karna.
Doctor: dara mat. yeh mera bhi pehla operation hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yr Mere Lye Koi Achi Si Larki Ka Rishta Bta
Friend :
Yr Ek Larki Ha B.Com Ki
Pathan : Yr Qom Koi Bhi Ho Bs Parhi Likhi Honi Chahiye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bachcha Road Pe Kuttay Ko Le Ja
Raha Tha....
Ek Police Wala Hanste Huye:- Beta
Apne Bhai Ko Kahan Le Ja Rahe
Ho??
.
.
.
.
.
.
Bacha: Police Me Bharti Karwane le ja rha hu Uncle
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya:
Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya?
Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?”
begum:”1 dum”
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : Excuse me sister thats my seat.
Girl : Okay but i’m not your sister,
My father never touched your mom.
Boy : True, but my father did.
Moral : Don’t be over smart
by Tanveer Hussain (few years ago!)