funny text
U have Subscribed Kanjoosi Package Successfully. U can Enjoy saving of Msgs. Your Subscrption Kanjoosi is Valid Untill. ALLAH give U Taufeeq to send Me sms. Thanks for using Kanjoosi package. “Kanjoos” TUM HI TO HO..
by haleema sadia (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi
by Pak101.com (few years ago!)
Once Rajni was the guest contestant in KBC.
Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.
Computer: main lifeline use karna chahta hu
by Pak101.com (few years ago!)
USA:-good morning
CHINA:-mehow
JAPAN:-shanhow
ITALY:-manichi
FRANCE:-sanchay
IN PAKISTAN:- Uth Khanjara 9 waj gaye ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Gusse Mein: Pappu, tum kis liye college aate ho ?
Pappu: Vidya ke liye teacher…
Teacher: Toh class mein so kyu rahe ho ?
Pappu: Aaj vidya nahi aayi hai sir…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Bimar Murghi Ko Bazar Le gaya Bechne K Liye,
Admi: Iska Sar Neeche Q hy
SArdar:Gaon Ki Hy Isliye Shehar Me Sharma Rhi hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- yaar tum jamun k ped k neeche
Gulab ka ped kyu
laga rahe ho?
.
.
.
.
.
Banta- is liye ki
Dono ped milkar hame
GULAAB JAAMUN
Denge.!!! :D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI
HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Tanveer Hussain (few years ago!)