Height Of Shakkk
Height Of Shakkk:
PATI:Mai Tumhare Sath 100 Saal Rahunga Or Pyar Krunga
Biwi: Uske Baaad Kahan Moo
Marne Ka Irada He?
by Pak101.com (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
Teacher: active pasive me diff btao
Studnt: active> tere mast mast 2 ne’en mere dil ka le gai chain
Passve> mere dil ka le gai chain tere mast mast 2 ne’en.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why r u writing so slowly?
Sardar: I'm writing a letter to my 6 yr old son, he can''t read very fast.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.
Pundit started giving an apple to the girl everyday.
Sardar Doctor asked: WHY ??
Pundit: An apple a day keeps the doctor away!
by Pak101.com (few years ago!)
3rd Patni-Aapki 1st Wife Kaise Mari
Pati-Zeher Khane Se
Patni-Aur 2nd
Pati-Use Goli Marni Padi
Patni-Q?
Pati-QKi, Wo Zeher Nahi Kha Rahi Thi
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aaj ki taza khabar: Sardaar ne apni sagai tod di. kyunki ladki kuwari thi, sardaar ne socha - jo aaj tak kisi ki nahi hui,wo meri kya hogi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Driver Ramu ko apni seat par baitha dekhkar
bola- “Are, utho shaitaan, meri seat par kyo baitha hai?”
Ramu- “Driver uncle, mai sabse pehle aaya tha”
by Pak101.com (few years ago!)
Jindagi muskilo aur toofano se bhari hai
Agar thokar khayiye to himmat mat hariye
Phir se khAde ho jaeye aur…
Jor se chillake puchiye
-
-
-
-
-
Dhakka kisne mara???
by A. Sami (few years ago!)
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told
Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Tanveer Hussain (few years ago!)