Titanic was sinking
Titanic was sinking.
An englishman asked Santa, “How far is land”?
Santa: 2 KMs.
Englishman jumped into sea.
Englishman: Now, which direction (left or right)?
Santa: Downwards!
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Pathan Saw A Man Stealing A Purse.
Theif: There Is 1000 Rs in The Purse. We Can Take 50-50.
pathan: OK..OK.
But What About The Remaining 900?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek shehri babu ek gaon ke mollad se rasta bujhan lagya.
Mollad bolya, "Nu kar tu yahan te khabhe ne ho liye aur aage jakke sajje ne."
Babu bolya, "Bhai sahab mein ap se aap aap karkey baat kar raha hun aur aap mujjey tu tu bool rahey ho.
Mollad bollya, "Pher ke tanne bapu bolun?"
by Pak101.com (few years ago!)
Husband texts to Wife on cell…
hi, what r u doing?
Wife- i m dying..
Husband jumps with joy but types Sweet Heart, how can i live without u?
Wife- u idiot i m dying my hair..
Husband- bloody english language..
by Pak101.com (few years ago!)
1st Sardar:
0ye Agar Neend Na Aye To Kya Kia Jae?
2nd Sardar:
Neend Ka Intezaar Karne Se Behtar Hai K Admee So He Jae
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Loadshedding ka Nuqsaan”
Ek admi raat apnay ghar gya,drwazay pr dustuk di
BV: “kon”
Admi:“Guddu da abba”
BV:Haye main mr gayi, tey fir andr kon ey.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji:There are lot of girls who dont want to get married!
Friend:How do you know?
Sardarji:I asked them to marry !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.
Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.
Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”
Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro Rahe Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Itne kam kapray pehan k q aai ho? Aadha
jism dikh raha hai.
Girl: Itni salary mein yehi aata hai!
Boss: Manager, Iss ko 3 months tak salary mat
dena
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Es Mohawary ko estimal karo "Mun mai Pani aana"
.
Sardar Student: Jaise hi mai ne Nal ko mun laga ke chalo kia, mere mun mai pani aagia"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Memon Ki BIWI:
Bas B Karo Ye Tea Bag 18 Dafa Use Kr Liya Ab Phenk Den,
Memon:Kardi Na Jaahilon Wali Baat, Is K Packet Pr Expiry Date 2011 Likhi Hy.
by Pak101.com (few years ago!)