Pathan
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya :
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hy ?
Dukandar:
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
After 2 months full Angrez ban k gya :
What’s the cost of that FIRIJ
Dukandar :
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
Pathan gusse me :
Tujhe kese pata chal jata hai k me pathan hon ?
Dukandar :
Q k ye FRIJ nhi ” ALMAARi ” hy.
Geo Pathan…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police:
Tumhe Kal Subah 5 Baje
Phansi Di Jayegi
Sardar: HA HA HA!
Police: Kyo Hass Rahe Ho?
Sardar: Mein To Subah 8 Baje Utthta Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Shaitani Chudail Ne 60 Saal Ke Pati-Patni Se Kaha.
Chudail: “Main Tum Dono Ki Ek-Ek Wish Poori Kar Sakti Hoon”
Patni: “Main Apne Pati Ke Sath Saari Duniya Ghumna Chahati Hoon”
Chudail Ne Chhadhi Ghumaai Aur 2 Tickets Aa Gaye.
Phir Husband Se Puchha: “Tum
Bolo, Kya Chahate Ho?”
Pati: “Mujhe Apne Se 30 Saal Chhoti Wife Chahiye”
Chudail Ne Fir Chhadhi Ghumai Aur Husband Ko 90 Saal Ka Kar Diya.
Moral: Aadmi Ko Yaad Rakhna Chaahiye Ki Chudail Bhi Aurat Hi Hoti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik foji train main ja raha th
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: I got Married because I was tired of Cooking, Cleaning Home and washing clothes.
Banta: Amazing, I got divorce 4 the same reason.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Raat ko 1 admi ne Chaku dekha kar loot lia
.
Dost: Lekin tumhare pas tu hamaisha PISTOL hoti hai na
.
Pathan: Wo mai ne chupa di warna wo bhi le jata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar was standing in door with a Gun in hand
Bewi: Yahan kion khary ho
Sardar: Shair ky shikar par ja raha hon
Bewi: tu jawon na
Sardar: Kaisay jawon bahir kutta baitha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How Can You Recongnize A Sardar In The Scientists
Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started
by Pak101.com (few years ago!)
Bilawal to Dad
DAD?
ap ki harkaton ne to khandaan ki izzat par daagh laga diya.
DAD.,..
hahahaha
BETA daagh to chala jayega ye waqt phir nahi ayega..
by Pak101.com (few years ago!)