Sardar’s Theory
Sardar’s Theory
Moon Is More Important Than Sun Coz It Gives Light At Nite
When Lite Is Needed
But Sun Gives Light
During Daytime When Light Is Not Needed.
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Kid (mobile cell phone par): Madam, mera beta aaj school nahi aaygea?
Madam: Aap kon bol rahe ho?
Funny Kid: Mere papa bol rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
DuNiya Mai 1 Waqt Aesa aye Ga Jab Sari Zameen par
Sirf PakistaNiyon ki HakuMat HoGi
Q K Baqi loG Traqqi Kar kE Chand Par Ja Chuke Hon Ge.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala hu…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".
by khalid hussain (few years ago!)
In search of seat in train,
Pessengr 1: thori takleef krein gy ap?
Psngr2: oi oi oi hui hui hui haye haye haye. . ! Enni kafi ay ya hor kran.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Din Tarzen Janwaro Ko Unki Zaat Bata Raha Tah
Sher – Tajput
Cheeta – Butt
Ghora – Malik
Gadha – Pathan
Gadha Chilla K Bola
“Yaar Bahi May Gadha He Thek Hon”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: My Father's name is LAUGHING and my Mother's name is SMILING.
Teacher: You must be Kidding?
Boy: No, that's my brother. I am JOKING.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.
Pappu: Haan papa, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: shaadi ke baad tumhaari jimmedaari badgayee hai kya?
Banta: haan yaar. pehle sirf mere liye khaana pakaana tha. ab mere biwi ke liye bhi pakaanaa pad rahaa hai.
by Pak101.com (few years ago!)