Medical science proved ki
Medical science proved ki
Kapre tight pehnney se Blood Circulation ruk jati hai.
But Larkiyon ke kapre jitne tight ho,
Larko ke blood circulation utni tez hoti hai!!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Santa raat ko cycle le ke qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla
Aur paseena ponchhty hue bola:????
Yaar, ye konsa road tha????????
Itne sare speed breaker
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Ne Sardi Me A.C Lgwaya..
1 Shakhs Ne Pucha:
Itni Sardi Me A.C?
Pathan:
.
.
Oye Mene Ulta Lgwaya Ha,
Garam Hawa Andar Or
Thandi Hawa Bahar Jaye Gi.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suno doctor ne muje 1 mahina aaram k liye Switzerland ya Paris jaane ko kaha hai. Hum kaha jayenge ?
.
.
.
Husband: Dusre Doctor k pass. ( ?•? )
by Pak101.com (few years ago!)
Ak Pathan Ke Sar Pe Chot Lag Gai,
Nurse: Is Mein 7 Tanke Lagen Gy,
Pathan: Kitna Paisa lo Gi…?
Nurse: 2000 Rup
Pathan: Baji Sirf Tanka Lagwana Hy Karhai Ni Karwana….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne Husband Se Talaq Chaye Ha .
Judge Lkn Kyon ?
Bivi Ma Jo Bi Pakaow Mera Husband Zid Karta Hai Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
by tanveer hussain (few years ago!)
Aik bhikari Sarak(Road) par langra kar chal raha tha. Samne se teen dost aarahe the. Bhikari ko iss tarah chalet daikh kar pehle dost ne kaha. “yar dekho be chare bhikari ki tang tooti hoyi hai”.
Doosre dost ne kaha: “nahi yar! Mujhe lagta hai keh is ki tang maflooj ho gayi hai.”
Yeh sun kar tisra dost bola. “ tum donon ghalat andaze laga rahe ho, mujhe lagta hai is ki tang ko polio ho chukka hai”.
Iss baat par teenon doston mein takraar hone lagi. Bala-akhir inhon ne faislah kia keh wo bhikari se hi puch lete hain, wo teenon bhikari ke paas gaye aur is se pucha. “ bhayi saheb! Yeh aap ki tang kis tarah tooti”.
Bhikari (ghosse se teenon doston ko ghurte hoye bola) “arey! Meri tang nahi balkeh mera juta tuta hai “.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
billi 1 sheikh k ghar se roti hoi nikli.
kisi ne billi se ronay ki wajah poochi,
billi ne jawab diya
‘ik tey menu marya utton mera choowa v kho laya”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Tell me the name of any Microsoft Product?
Bunty: MS Excel
Lucky: MS Word
Bittu: MS Powerpoint . . . .
Pappu after thinking a lot, “MS Dhoni”!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bar me ro raha tha. Bartender: Kyo ro
rahe ho?
Sardar: Aur kya karu??
Jis ladki ko bhulana chahta hun uska naam hi yaad
nahi aata.
by Tanveer Hussain (few years ago!)