1 Badshah Ny AiLan Kia
1 Badshah Ny AiLan Kia K Mery Mulk Main Jo Bahadur Our Janbaz Log Hain Wo Darbar Main Hazir Ho, Inaam Mile Ga.
Bohat Ziada Log Aa Gaye.
Badsha Ny Hukum Diya K In Par Shair Chor Do.
Ye Sun Kar Sary Bag Gaye.
1 Banda Khara Raha.
Badsha Ny Kaha, Mery Mulk Main Sirf 1 Banda Bahadur Ha.
Agay Aao Tumhain Inam Doo.
Wo Banda Bola: Badsha Salamat,
Ap Ko Khud Chal Kar Mery Pass Ana Hoga,
Meri Tatti Nikal Gaye Ha :)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Boy: Sorry I can’t marry You.
My family is not agreed.
Girl in rage: Who is in your family?
Boy: My wife and 2 kids
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: Beta Ye Kaisi Machis Lay Kar Aaye Ho Ek Bhi Nahi Jal Rahi
SON :Kya Baat Kartay Ho Pappa Sub Check Kar Kay Laya Hoooon
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pthan dokan dar k pas jakr pakistan ka Flag
mangta hai
phair wo shoopkeeper ko kuch kehta hai
jis ko sun kr wo pagal ho jata hai
thinkis main aur colour dekhao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne Husband Se Talaq Chaye Ha .
Judge Lkn Kyon ?
Bivi Ma Jo Bi Pakaow Mera Husband Zid Karta Hai Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
by tanveer hussain (few years ago!)
Pappu Ne Jalte Hue Makan Se 6 Logo Ko Apni Jaan Pe Khelkar Bahar Nikala Fir Bhi Usko Jail Ho Gayi Kyun.... Kyun..Ki Vo Sab Firebrigade Wale Thay
by Pak101.com (few years ago!)
My husband Jeff and I incurred several problems while
assembling our new computer system, so we called the help desk.
The man on the phone started to talk to Jeff in computer jargon, which confused us even more. 'Sir,' my husband politely said, 'please explain what I should do as if I were a four-year-old.'
'Okay,' the computer technician replied. 'Son, could you please put your mommy on the phone?'
by Pak101.com (few years ago!)
Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi
dikha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Bacha Ab Chalne Laga He
husband: kab Se?
wife: 8 din Se
Husband: Are tum Ab bata Rahi Ho? wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
by Pak101.com (few years ago!)