Double Insult
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Bania’s son: Kuch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Banis’s son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pati ke marne ke bad patni ne akhbaar mein add diya.. Antim sanskar mein jo bhi aaye uske liye dhanyavad. from: Kajal, Age 26 Gora rang, 36 24 36, Bachche nahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Machar Ne 1 Admi Ko Kata.
Admi: Din Me B Kat Rhy HO.
Macchar: Kya kro Ghar ma Behen Jawan Hy Or Larky Walo Ne 1 Liter Khon Jahez Me Mnga ha..:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu: Ladki fasaani aati hai. Monu: Nahi. Sonu: Kagaz ka jaahaz banake class room mein uda de, Madam puche to ladki ka naam lagade, bas ladki phas gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…
Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat nikal jaye gi…!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan-
Yaha pr sb travel agency fazool hn
Major Rohail-
Kyu khab sahb?
Pathan-
Sb agencyan sirf HAJJ krva rhe hn
Pr
Hm ne HAJJ E AKBR krna hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne apni Qaza Namaz ada krny ki sochi
Namaz se pehly unchi awaz me niyat ki
2 rakat Namaz Qaza Fajar
4 November 1996
5:20 purana time.
ALLAH O AKBAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Aurat Ko Gane Ka Bahut Shonk Hota Hai. Ek Din Wo Apne Pati Se Puchhti Hai.
Patni: “Jab Main Gana Gaati Hoon To Aap Bahar Kyun Chale Jate Hai?”
Pati: “Taki Baahar Wale Ye Na Samjhe Ki Main Tumhara Gala Daba Raha Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)