Bas karo kitna karoge
wife: bas karo kitna karoge? raat se kar rahe ho.
thaky nahi abhi tak?
husband: raat se kar raha hoon to kiya hua
aaj to main pora din karonga.
SMS itne saste jo hogaye hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Nafsiat Ka Practical:
Professor Ne 1 Choohe K Liye
1 Taraf Cake Or 1 Taraf Choohia Rakhi.
Chooha Foran Cake Ki Taraf Lapka.
Dosri Bar Cake Badal K Roti Rakhi To Chooha Roti Ko
Lapka.
Yun Bar Bar Food Item Badla
Per Chooha Her Bar Khane Ki Taraf Bhaga.
Prof:
Bus
Sabit Hua K Bhook Hi Sab Se Bari Taqat Hai.
Last Row Se Ek Student Bola:
Sir, Ek Bar
Choohia B Badal K Dekh Lete
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Jaga Bomb Blast K Bad 1 Admi Chila Raha Tha: “O God! Mera Hath Urh Gaya”
Pathan: Hoasla Karo
Mat Roo, Daikho Us Aadmi
Ka Sar Urh Gaya Hai, Wo B To Chup Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sir: Btao khush fehmi kia hoti he?
Student:Sir peechay dekhen miss asma apko bula rahi hen.
Sir ny dekha to koi nahi tha.
Student:Yehi khush fehmi hoti he.
by Pak101.com (few years ago!)
Bank manager asks Sardar in an interview: "What is cyclone"
Sardar: "It is the loan given to purchase a cycle"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apni Biwi ko Clinic Le Gaya 0r Dr ko Bohat Maara..
Sab Ne Poochha kya Hua?
Pathan Bola:
Sala Bolta Hai Tmhari Biwi ka B.P Dekhna Hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Pak101.com (few years ago!)
Memon:
Me aj Bus k peche Bhagta howa Ghar tak aagya or kiraye k 10 Rupe Bacha liye
pathan:
Tm bohat hi bewaquf ho Rakshy k Pechy Bhagte to 80 Rupe Bach jate.
by hearthackervsgirls (few years ago!)