Dholki Waja Lo
Mrasiyon Ka Baba Mrnay Wala Tha
Us K Gird Sab Khamosh Bethay Thy,
Mahol Sogwaar Tha
Tou 1 Mrasi Bola:
Welay Bethay Aan,
Jidon Tk Baba Mrda Nai Dholki Waja Lo.
by Pak101.com (few years ago!) / 1108 views
Similar Jokes
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Pak101.com (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se sb kuch le gya…
by Pak101.com (few years ago!)
Twin babies born in a SARDAR's House.
Twin babies born in a SARDAR's House.
SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ramu-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa
rahe hai
Shyamu-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai
kya.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:"Active Voice Aur Passive Voice Ka
Example Batao.. ??
.
.
Student:"Active - Voice:"Tere Mast Mast 2
Nain, Mere Dil Ka Le Gaye Chain"
.
.
.
Passive Voice:"Mere Dil Ka Le Gaye Chain,
Tere Mast Mast 2 Nain..:p :O :D
Teacher shocks. :P
Student rocks..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2nd Pathan Se Puchta Hy K, Yara Kya Tm Ne Generator Ma
Petrol Ki Jaga COCACOLA DALA HY?
2nd Pathan; Nhn Yara
1st Pathan: To Yeh Brrrr Brrrr Q Krta Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Date pe Gya
After dinner Ahista se bola
Mai kuch kena ay, tu Naraz te nai howen gi?
Girl sharma k: Nai tusi Kwo na
Sardar: Bill adha adha na kr laiye?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar’s Wife Dies:
He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don’t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)