Sardar Friend Se
Sardar Friend Se:
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar:
Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Boy to Girl’s Father:
Its Just A Formality,
But I Still Ask,
Can I Marry Your Daughter’?
Father:
Who Told U Its Just A Formality’?
Boy:
The ‘Gynecologist’..
by Pak101.com (few years ago!)
Chiman: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai,
aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Chiman: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Kal Papa Kuwe Me Gir Gaye Bahut Chot Lagi,Bahut Chilla Rahe The
Banta: Ab Kaise He?
Santa: Teek Honge
Kal Se Kue Se Koi Awaz Nahi Ayi
by Pak101.com (few years ago!)
Two children were sitting outside a clinic. One of them was crying very loudly.
2nd Child: Why are you crying?
1st Child: I came here for a blood test.
2nd Child: So? Are you afraid?
1st Child: No. For the blood test, they cut my finger.
At this, the second one started crying profusely.
The first one was astonished.
1st Child: Why are you crying now?
2nd Child: I came for a urine test
by Pak101.com (few years ago!)
jisko b dekha hai roty huwe dekha hy
"Dost"
ye mohabht kisi tissue company ke saazish to nh.
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Child:
papa ammi ka pait itna kyun phoola hua hai?
Dad:
kamine tujhy sab pata hai!!
... .........
Child:
Promise ni pata
Dad:
beta pani bharra hua hai
Child:
Bhai tou doob gya hoga :X
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Yaar Bohat Mushkil Hai ''Teacher'' Se Pyar
Karna.
Friend- Kyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy- Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh
Kar Check Kar Dia..!! Or Boli Handwriting Improve
Karo.:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ki Kisi Wajah Se Fansi Ki Saza Hui Thi.
Jailer Ne Fansi Chadane Se Pahle Us Se Puchha
Jailer: “Faansi Se Pehle Kisi Se Milna Chahoge?”
Santa: “Haan, Biwi Se”
Jailer: “Kyun Maan-Baap Se Nahi Miloge?”
Santa: “Maan-Baap To Agla Janam Hote Hi Mil Jayenge, Biwi Ke Liye 21 Saal Wait Karna Padega“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Apnae Marriage Certificate ku 1 hour sae Dekh raha tha.Begam Ai Booli, Tusi inni Dair Say Kia Dekh Rahe Hu?Sardar Bola, Expiry Date Dekh raha hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Why don't people clap in Afghanistan?
.
.
.
.
.
.
Because of 'Tali-ban'!
by Mazhar Khan (few years ago!)