Position of husband i
Position of husband is like Split AC,
No matter how loud he is outside,
but inside d house, he is designed to remain silent, cool & controlled by remote..
by Pak101.com (few years ago!) / 835 views
Similar Jokes
Thousand Words Of A Teacher Do Not Hurt,
But The Silence Of A Friend In The
Examination Hall Brings
Tears Into The Eyes... ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: batao kay maths ka
kya matlab hai:
student: sir maths meanz
.
M: Mental
A: Attack
T: To
H: Handsome
S: students’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A drunken man gets on the bus late one night,
staggers up the aisle, and sits next to an elderly
woman.
She looks the man up and down and says, "I've got
news for you. You're going straight to hell!"
The man jumps up out of his seat and shouts, "Man,
I'm on the wrong bus!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota - See more at: http://www.tafreehmella.com/threads/pathan-funny-jokes-collection.79385/#sthash.zVQBoM48.dpuf
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Never Love Someone because LOVE stands for
L:Loss of Money
O:Out of Mind
V:Valley of Tensions
E: End of Life
So don't Love, just line maro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab koi ladki ghar se bhag jane ki dhamki de...
to uske maa bap ko kya krna chahiye???
.
.
.
... .
.
No idea???
.
.
.
.
.
I got !dea
use ganja kar ke bitha do 5-6 month tak bhagne ka
naAm nAi legi takli........ :P:D
by Pak101.com (few years ago!)
Jab tum is duniya se jaoge,
Door kahin ek naya janam paoge,
Is baar jo hua bahut bura hua,
Agli baar tum ek lambi pooch
aur chaar taang paoge.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Car ki Nilami ho rahi thi
10 lac
20 lac
30 lac
... 1 Aadmi ne Car ki khrab halat py ghor kiya to
pas khrry Aadmi se pucha:
Is Car me esi kon C khoobi hy k iske itna daam lag
rha hy?
Aadmi: Ab tak is Car k 10 hadsy hue hen or har
haadsy me srf or srf "Bv" hi foat hui hy.
Aadmi:
40 lakh
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Doctor Sahib chashma lga k hum Akhbar parh sake ga na?
.
Doctor: Haan, bilkul...!
.
Pathan: Phir theek hy.
.
Warna un-parh ki zindgi b koi zindgi hy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)