Jab germi perti hai
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
A man is driving up a steep, narrow mountain road.
A woman is driving down the same road. As they
pass each other the woman leans out the window
and yells, "PIG!!"
The man immediately leans out his window and
replies, "BITCH!!"
They each continue on their way, and as the man
rounds the next corner, he crashes into a pig in the
middle of the road.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 Friends Saath Mein Bethay They
1st One:
Yaar Main Itni Garam Chaye (Tea) Peeta Hoon K
Jaisay Hee Ketlee Say Cup Mein Nikalti Hai Mein
Peejata Hoon
2nd One:
Yeh Konsi Bari Baat Hai Mein To Ketlee Mein He
Tyaar Ker K Ketlee Mein Hee Peejata Hoon
3rd One:
Uhh.. Yeh Konsi Bari Baat Hai
Main To Muh (Mouth) Mein Doodh, Patii Aur
Cheenee (Sugar)
Daltaa Hoon Aur Gas Par Baith Jaatha Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu: I love you!
Girl: Phurrrr...
Pappu: I'll even die for you.
Girl: Phurrrr...
Pappu: I can't live without you.
Girl: Phurrrr...
Pappu: I even bought a diamond ring for you.
Girl: Really?
Pappu: Phurrrrr...
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Cute Insult:
Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!
Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
samosa.jpg
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband sent a text to his wife at night, "Hi I will get late, please try and wash all my dirty clothes and make sure you prepare my favorite dish before I return."
He sent another text, "And I forgot to tell you that I got an increase in my salary at the end of the month I'm getting you a new car"
She text back, "OMG really?"
Husband replied, "No I just wanted to make sure you got my first message" xP :
by Pak101.com (few years ago!)
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gai
Clerk :Yahan Sign Karo
Aurat :Kaise?
Clerk :Jaisy Khat K Akhir Mei Likhte Hain
She Wrote:Faqat Tuhadi Kakay Di Maa
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Badda dukh hoya si teri wife di mout ki khabar sunker, wase hoya ki si?
Banta : Goli lagi si matthe vich.
Santa : Shukar rabb da ankh bach gai.
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai
by Mohammad Ali (few years ago!)