Pedhne wala gafha
Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan,
padhne wala gadha.
Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha,
padhne wala mahan.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1044 views
(Rated 2 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
TALEEM soch samaj kar chora mairy doston
Kionke
.
Khota 30.000 ka
Owr
Reedri 15,000 ke hogia hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patient to the doctor, 'Whenever i drink coffee, i have this sharp, excruciating pain.''Try to remember to remove the spoon from the cup before drinking,'
by Pak101.com (few years ago!)
Robber: Give me your money
Man: Sir, I'm a congressman
Robber:OK then give me MY money!!
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Ek Aadmi Ne Bhagwan Ki Tapasyaa Karna Shuru Kari
Kafi Time Ke Baad Bhagwan Ji Uski Tapasya Se Khush Hokar Prakat Hue Aur Bole
Bhagwan: “Var Maango Vats”
Aadmi Sharmate Hue Bola: “Prabhu, Aap Jaisa Soch Rahe Ho Main Vesa Nahi Hu, Mujhe To Vadhu Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband TV k Saamne betha Ro Raha tha
Wife: Tum konsa Serial daikh rahe ho jo itna ro rahe ho
Husband: Ye Serial nahi hamari shadi ki CD hy!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga
dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
There was a electricity shutdown a night.Funny Husband: Atleast switch on the fan. Funny Wife: If I switch on the fan, the candle will blow out
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitnee ke baad. .
.
.
.
Bacha: Papa khabhi Aap jungle gaye ho??
Papa: Nahi beta.....
..
.
.
.
.
Bacha:- Fir Aap itna Khuf-naak item kahan se pakad ke laaye?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar :
Maa khush khabri hai.
Maa: Bool bata.
Sardar: maa hum 2 sa 3 ho gaya.
Maa: beeta huwa ya beeti.
Sardar: Mari biwi na dosri shadi kar li.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy: “Would you like to be the sun of my life?”
.
Girl: “Awww YES!”
.
Boy: “Okay stay 9,955,887.6 miles away from me!
by Tanveer Hussain (few years ago!)