Nurse-Udas kyu bethe he Sir ?
Nurse-Udas kyu bethe he Sir ?
Darbar Doctor -
Dopahar ko jiska operation kiya tha who mar gaya !
Nurse- Sir woh operation nahi POSTMORTEM tha
by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
A small boy is sent to bed by his father...
[Five minutes later]
"Da-ad..."
"What?"
"I'm thirsty. Can you bring me a drink of water?"
"No. You had your chance. Lights out."
[Five minutes later]
"Da-aaaad..."
"WHAT?"
"I'm THIRSTY...Can I have a drink of water??"
"I told you NO! If you ask again I'll have to spank you!!"
[Five minutes later]
"Daaaa-aaaAAAAD..."
"WHAT??!!"
"When you come in to spank me, can you bring me a drink of water?"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bought some medicenes and started cutting the edges.
"What are you doing?", asked his friend.
The Sardar replied,"Removing the side effects !"
by taimur (few years ago!)
1 Admi Ne Zoo Me 3 Zabanain Bolne Wala Tota Dekha Jo
English, Urdu Or Memoni Bolta Tha.
Usne 3 Zabane Check Karne K Liye Ussy Pucha:
Who R U?
Tota: I’m Parrot
Admi: Tum Kon H0?
T0ta: Me T0ta Hun
Admi: Tu Keair Aye?
Tota: To Jo Pe..
Hakhrey Dafa Chui Deenun Toto Yaan, Samajh Me Naiy Achni…:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS
?NARRA?:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Famous Poet Robert Archer kehta hy
Insan apni khoobsurti, kapron or taleem se nahi pehchana jata.
Agr insan kisi cheez se pehchana jata hy to wo hy sirf
Original C.N.I.C
Hamesha apne pas rakho bhai halaat ka kuch pata nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larkay waly:
bus g juldi se shadi kr daen.
Larki walay:
Nai abi larki parh ri hy
Larkay walay:
To hamara larka kon sa kaka hy jo kitabein phaar dy ga:-).
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:tume gale laga sakta hun without tuching
girl:imposible
boy :lagi shart pepsi ki
girl:ok
boy ne zor se galy lagaya;-
girl:but u tuchd me
boy:la raha hun pepsi
by Sabir shah (few years ago!)
Grl- ? mere piche apni Zindgi Barbad
mt kr ?
Boy- ? Q? ?
Grl- ? is Raste pe Patthr or Kanto k
Alwa kuch nhi ? Boy- ? Are Pagli......... ? mere Pas
WOODLAND k Shoes He na bs tu pat ja naa.......!! ?
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Advocate :Talak Karvane Ke 5000 Lagenge
Husband :Pagal Ho
Panditji Ne 51 Mein Shadi Karvai Thi
Advocate : Dekha Saste Ka Result..
by Pak101.com (few years ago!)