Nurse-Udas kyu bethe he Sir ?
Nurse-Udas kyu bethe he Sir ?
Darbar Doctor -
Dopahar ko jiska operation kiya tha who mar gaya !
Nurse- Sir woh operation nahi POSTMORTEM tha
by Pak101.com (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
1 Chuenti
Or Hathi Ki Love Marriage Hoi
Next Day
Hathi Ki Death Hogai
Chuenti Boli:
Wah Re Mohabbat, 1 Din Ka Pyar Mila,
Ab Sari Zndagi Qabr Khodny Me Lag Jaigi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Test Yaad Hai?
Pathan:
No
Teacher:
Kyun?
Pathan:
Jese He Parhne betha To Light Chali Gai,
Bad Me Is Dar Se Parhne Nahi Behta K Meri Waja Se Phir Light Na Chali Jaye.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Se Puchha Ki :
Tum Next Janam Me Kya Ban’na Pasand Karoge?
Sardar : A Cockroach Why?
Bcoz Meri Wife Sirf Cockroach Se Bohat Darti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Doctor Sahib poray jism mai kahin bhi ungli lagawon
tu boht dard hota hai
.
Doctor did X-ray of his all body and found that he has FRACTURE in his FINGER
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai
Friend: wo kase?
PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,
Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ky Ghar& ky Bahir Name Plat Lagi Thi: Wife: MSC:
Husband :FSC: Kisi Ne Poocha:
Sardar g App Aur Apki Bivi Ne Kis Subjacet Mein FSC/MSC Kia
Hai? Sardar:Subjacet Da Te Pata Nai Name Plate Da Matlab Ay:MSC:MotherOf Seven Children Aur FSC: Father Of Seven Children
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne medical store se dawa li aur
Store waly se kaha Cheeni bhi do
Storwala:Cheeni medical pe nahi milti
Santa main pagal nahi hun ispe likha hai Sugar free!!!
by Pak101.com (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. And stay home at night!"
An old granny overheard and spoke up, "Honey, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
Bap-Aj tak tumne aisa koi kam nahi kia jisse mera sir uncha ho gaya ho
Beta-yad kar Ke papa ek dafa Maine apke sir k
niche 3takye rakhe the ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa radio thik karwane gya.
Mechanic ne dekh k kha: Ye thik hai,Mausam kharab hai,Isliye nhi chal rha.
Santa: Le 100rs,Mausam nya daal de.
by Pak101.com (few years ago!)