Kam kapre

Boss: Itne kam kapray pehan k q aai ho? Aadha
jism dikh raha hai.
Girl: Itni salary mein yehi aata hai!
Boss: Manager, Iss ko 3 months tak salary mat
dena

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boht Dard Hota Hy

Boht Dard Hota Hy Jab
Teacher khyte Hai Tumhara
Or Tumhare Brabr Waly Ka
Answer Ek He Hy
Tab Dil Se Awaz Ati h
To Saaly sawaal B To
Ek He Ha

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kon Bane ga Karor Pati

Kon Banai ga Karor Pati?
Pathan: Me.
Q: what is your father name?
Options:
A.Dilawer
B.Changez
c.Feroz
d.Sultan
Pthan: Life line 50/50.
A. Dilawer
c. Feroze
Pathan: Audience Vote,
75% Dilwer
25% Feroze
Pathan: my last line phone a friend.
Kis ko call karen gai?
Pathan: Apne baap dilawer ko.........!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik dost doosray se

Eik dost doosray se: Yaar mujhe cashier ki talaash hai.

Dost: Magar tum ne 1 mah pehle cashier rakah to tha.
Pehla Dost: Ussi ki hi to talaash hai.

by Pak101.com (few years ago!)
pyar kerna nahi ata

Wife: Tumhe pyar karna nahi aata

Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?

Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Do batche darkht ke sath latakne

Do batche darkht ke sath latakne ki game khail rahe thai aik ne apne aap ko neeche gira diya doosray ne poocha kya thak gye ho

Pehla bola: Naheen mein tau pakk kar neeche gira hoon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai

Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Romantic comment

Wife standing in front of a mirror and telling to her husband, “I am fat, old, wrinkled and no longer pretty. Will you still give me a romantic compliment?”

Husband replied, “Your eyesight is still excellent.”

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kahan se bol rahe ho?

Santa: Kahan se bol rahe ho?
Banta: Mobile se.
Santa: Main puchh raha hun konsi jaga se bol rahe ho.
Banta: Muhn se bol raha hun.


by Pak101.com (few years ago!)
Petol khatam ho gia

Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti

sardar:oye koi gal nai peche moorh le.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook