jis main ziadaprofit ho
1st Sardar:Yaar koi aisa kaambata jis main ziadaprofit ho ?
2nd Sardar:Aisa ker sardiyo'nmein sasti Baraf leker garmiyo'n meinbaich de ... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
A man found his wife having affair with a guy.
He decided 2 kill himself & his wife.
Apne kaan pe pistol lagai aur bola-
tu khush mat ho agla number tera hai!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Bap ki death pe sardar bahut ziyada ro raha tha itne me phone aya to sardar ne aur bi ziyada rona shoro kar dia.:
dost:kia howa.
Sardar:meri behan ka phone tha us ka baap bi mar gaya hai.
by Sabir shah (few years ago!)
The husband says to his wife, "You always carry my photo in your handbag to the office. Why?"
She says, "When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears."
He smirks and replies, "You see, how miraculous and powerful I am for you?"
She calmly replies, "Yes, I see your picture and say to myself, 'What other problem can there be greater than this one?'"
by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl; Tum LarKaY Kisi Larki MaY SaB SaY PehlaY KiYa DehktaY Ho?
BoY; Ye To Depend Karta HaY KaY Larki Aa Rahe Ha Ya Ja Rahe HaY,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta-
Me Bada Ho K
Air Force Me Jaunga
Maa-
Mujhe Kaise Pata Chalega
K Ye Mere Bete Ka Plane He?
Beta- Me Guzarte Waqt
Ghar Pe BOMB Fek Dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Son- Papa sab log shaadi karke pareshan hi hote hain to shaadi kyon karte hain.
Papa- Beta akal badam khane se nahi thokar khane se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki Taang me Gehra Cut lag Gya Nurse-Is Me
10 Tanke Lgenge
S-Kitna kharcha hoga?
Nurse-3000
S-Tanka Lagwana He Karhai Nai Karwani
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek nursery class ka bacha bola: Miss mai apko kesa lagta hon?
Miss: So Sweet
Bacha apne side ke larky se bola: Daikha mai ne kaha tha na, Line marti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)