Tchr: Itne din se kahan the?
Tchr: Itne din se kahan the?
Boy: Bird flu ho gya tha.
Tchr: Par ye to birds me hota hai.
Boy(Gusse me) Insan hi kaha rehne dia apne,Roj to murga bna dete ho !
by Pak101.com (few years ago!) / 1189 views
Similar Jokes
Looking up websites on infertility, I found an address that sounded interesting. I clicked on the link and was taken to a site that said, “This page is under construction.”
I looked closer and saw in smaller print: “Check back in nine months and see what we’ve accomplished.”
I bookmarked the addresss and went back several months later. Posted was a full-page picture of a beautiful nine-pound baby girl.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was writing something very slowly. Friend asked: Why r u writing so slowly? Sardar: I"m writing 2 my 6 yr old son, he cant read very fast."
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aalu ne Bhindi k number pe I love u ka msg
bheja,
Bhindi ne use phone kar k bura bhala kaha aur boli:
Shut up,
Tum itne mote aur main Slim and Smart..”
Aur aalu ka dil tod diya…
Aalu ko bahut dukh hua or us ne fir itni sabziyan
fasaayi ki Aaj aap khud hi dekh lo,
Aalu-Ghobi,
Aalu-Bengan,
Aalu-Shimla mirch,
Aalu-Palak,
Aalu-Matar,
Aalu-Gajar
Aur Bindhi us din se aaj tak akeli hai..
MORAL:
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
TERI SURAT PE NAHI HUM TO TERI SADGI PE
MARTE HAIN…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi ki Ammi ke CNIC per Bevah Likh Diya Gaya:
Woh Admi Gusse Main Apne Baap K Saath Nadra ke Office Gaya.
Aur Pathan Manager ko Bola Isay Sahi Kar K Do.
Pathan Manager ne Pistol Nikali Or uske Baap ko Maar Diya.
Aur Bola Ye Lo Sahi Ho Gaya.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
makan malik: 500 rupaye mahine ka kiraya hoga! kirayedar:thik hai; par apke makan me bahut chuhe daud rahe hai... Makan malik: to 500 rupaye me kya bipasha basu nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga
Shekh b kute k pechy bhaga Jab shekh bhagte bhagty thak gya to ruk k bola
ay Allah is roti ka swab dada marhoom ko dena.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
One day a pathan was thinking about a matter.
He thought again and again.
He fainted with the burden of thought.
What he was thinking?
He was thinking
If my sister has two brothers then why I have one.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main tumhari yaad mein 15 din mein hi aadhi ho gayi hun, mujhe lene kab aa rahe ho?
Husband: 15 din aur ruk jao…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Honey: What are You Looking for in that paper?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U've been reading our marriage certificate 4 an hour ??
Husband : I was just looking for the expiry date.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Power Of Wife.:-P:-P
Shohar Biwi se: Ye kya tum 1 or suit ly aai?
Abi parso hi to..
Bv chilla kar boli:
Kya parso?
Bolo…
Bolo kya kaha tum ne?
Ruk kyn gaye ?
Kya parso,
parso kya,
bolo jaldi!
Jaldi bolo na,
Batao kya parso…?
Shohar: Kuch nahi, main bus ye keh rha
tha k parso b ek hi suit lai thi pagli,
aaj to 2 ly aati.;)
by A. Sami (few years ago!)