Movie titles related to eng students
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
by khalid hussain (few years ago!) / 776 views
Similar Jokes
3 chezian hyn, jin ke wja se insan "JANAT" mey dakhil nai ho sakta. 1: "SHIRK" KRNy wala 2: "SALAM" mey pehal na KRNy wala 3: "CYCLE" pe mohr lagane wala
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: Ye bata aurten aadmi ke mukable jayada
kyun hoti hain?
banta: are yaar, unki biwiyan jo nahi hoti.
Santa kangaal ho gaya toh apni biwi se kaha-
bachhon ko apni nani ke yaha chod aao aur tum apni
maa ke pas chali jao aur mein aisa karta hu apne
sasural rahne chala jata hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PUPIL: Teacher, it's the last day of school. This is
the day I've been dreaming about for a long time.
TEACHER: I know You did a lot of that dreaming in
class.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:beta tmhari umer kitni hai?
Bacha:ji ghar me 14,school me 12 or
:-)
facebook pe 18 sal hai
by Sabir shah (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Karachi k Halaat To Ab Aise Ho
Gae Hen.
“DOST”
50 Rupe ki Goli
10 Rupe ki Bori
05 Rupe ki Dori
65 Rupe ma Banda
Pack
Yani
Pepsi
or
Banda
1 Hi Qeemt Me-”
by Abdul Hannan (few years ago!)
boy: my girlfriend left me and sent me a picture of her wid her new boyfriend
friend:how sad :( , wat did u do
boy:simple i sent dat sms to her dad!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Jungle me sapera been liye baitha tha.... .
.
.
.
.
Gaur farmaiye Jungle me sapera been liye baitha tha......
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
Saap aur bhi kamina tha woh earphone lagaye
baitha tha.
by Pak101.com (few years ago!)