letter
Ek Admi Ne Apni Wife Ko Letter Likha Ke Begum is Month Salary Nahi MiLi Salary ke Badle 100 Kiss Bhej Raha Ho I LOVE U
Wife Ne Reply kiya:
Aapka Letter Mila Salary ke Badle 100 KISS milay 16 Kiss Sabzi waLay ko diye 29 KISS school k principal ko DiyeDoodh wala 7 kiss Pe Razi Nahi Hua Usko 12 kiss Dene Paray Malik Makan To KISS Pe Razi Hi Nahi Hua THa USko kiss K Sath Jhappi Bhi Deni Pari Mahina Aram Se Guzar Gaya Dont Worry I LOVE U 2
by tanveer hussain (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
A sardar learning english introduces his family in the party:
Hi! I am sardar,
this is my sardarni,
he is my kid,
& she is my kidney.
by tanveer hussain (few years ago!)
Little Johnny is approached by the lifeguard at the
public swimming pool.
"You're not allowed to pee in the pool," said the
lifeguard. "I'm going to report you."
"But everyone pees in the pool," said Little Johnny.
"Maybe," said the lifeguard, "but not from the
diving board!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji Tay Sardar Ji day 5 Parawan nay ral kay taxi lay lai
15 Din Chalanday Rahay Sawari hi Koi Na Mili....... . . .
3 Para Pichay Bethay Rehnday Si Tay 2 Aggay :)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA-YAR MUJHE APNI GF KO GIFT DENA HAI.
BANTA-DIAMOND RING DE DO,
SANTA-NHI YAR AISI CHESE BATAO JO KABHI PAHNI NA HO
BANTA-GENTS KACHHA DE DE
by Pak101.com (few years ago!)
1 ladka choclte kha rha tha..1 admi -beta itni choclte nhi khani chahiye….Boy – mera dadaji 106 sal tak jiye..Aadmi -wo choclet khate the..Boy- nhi wo apne kam se matlab rkhte the…
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you like.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki apne boyfriend ko papa ke paas milane le aya.
Kuch der tak baatein karne ke baad, papa ko uski beti ka boyfriend bilkul gadha laga..
Ladki ka Baap : Main nahi chahta ki meri ladki apni poori zindagi ek gadhe ke saath guzaare.
Ladki ka Boyfriend : Bus isiliye to main usse shaadi kar ke yahan se le jaana chahta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga. 1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki, Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi Dr: What problem. Pathan:...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pakstani Walima me khana khane k 2 rules:
One: Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
Two: Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Baap: Beta shaadi pe susraal wale
scooter den to car mangna, coomputer de to laptop mangna, shop den to ghar mangna. beta: papa agr Larki dain to uski maa
mangu Ka kya???
by Pak101.com (few years ago!)