Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..

Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..

Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!

Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1114 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girl to Boy Apne Baa

High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to Dekho Jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 Girl: Is Liye Itni Der Se Soch Raha Hu Ke Mere
Saamne Bhais Kyun Khari Ha.. :p :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan

1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In 2020 girl

In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai

Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D

by Pak101.com (few years ago!)
peer baba

Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..

by itrat batool (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se

Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai

Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.

Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he tmhy.

Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka nmbr dia he.

Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name he

.
.
.

Shabbo Jamadarni. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people

A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !

by Pak101.com (few years ago!)
Wife:” Mujhe kisi mehangi jaga

Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain

by Pak101.com (few years ago!)
Bache ka report

Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Cricket Khel Kar Aya,

Sardar Cricket Khel Kar Aya,
Dost:
Kitnay Runs Banay?
Sardar:
Triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
Kanjar Ne Out Kar Dia!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook