Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!
Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1114 views
Similar Jokes
High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to Dekho Jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 Girl: Is Liye Itni Der Se Soch Raha Hu Ke Mere
Saamne Bhais Kyun Khari Ha.. :p :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai
Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D
by Pak101.com (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by itrat batool (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.
Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he tmhy.
Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka nmbr dia he.
Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name he
.
.
.
Shabbo Jamadarni. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Cricket Khel Kar Aya,
Dost:
Kitnay Runs Banay?
Sardar:
Triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
Kanjar Ne Out Kar Dia!
by Pak101.com (few years ago!)