Radio aur Akhbar
Man: Radio or Akhbar me kya farq
hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh
mera bhai, baat hai samjhny wali, ab
radio me Aap rotiyan tou nai la skty
na.;-)
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Doctor: Ye Syrup 2 chammach subhah,
2 dopahar,
aur 2 Raat ko,
3 din tak lena hay...
Pathan: Apna dawai apnay pas rakho hamara ghar me itna chammach nhi hay!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa=kaha ja rahe ho
Banta=Police Station,Mere ghar me chor aya hai
S=Bibi ko akela chod dia
B=Nahi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ustaad Fursat Fatte Haal Khan Ji Ne Rote Hue Ek Din Arz Kiya.
Hamare To Sare Khawab Usi Din Choor-Choor Ho Gaye,
Hamare To Sare Khawab Usi Din Choor-Choor Ho Gaye,
Aye Doston,
Jab Wo Ghar Aayi To,
Mummy Boli: “Jao Beta Didi Ke Liye Paani Le Aao“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Mai bhaut Pareshan hu
banta: Kya hua?
Santa: Yaar shubha se koi
Battery Low se miss call kar raha hai or No. bhi nahi aa raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Naukrani: "Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Lia hai."
Malkin: "Oh God! Call Doctor Fast"
Naukrani: "Aap Tension Na Lo .. Maine Chote Baba Ko BAYGON Pila dia hai."
by Pak101.com (few years ago!)
PaKisTan Me LoGo k
liye sab se MusHkiL kaaM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ApNe kaaM Sy kaaM rakhna....!!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sardar Europe gia wahan us ko police ne roka aur investigation start kar di..
Sardar ko english nai ati thi..
Us ne Sick Leave ki Application suna di.
Police ne use Pagal samajh k chor dia..
Wife:wah sardar jee tusi te great o
Sardar: O a te kuch vi nai hale te may Thirsty Crow nai sunai.. =P
by Pak101.com (few years ago!)
Can you remember any of these: 1. Sookh sookh patti, chandan-gotti; raja laya, mahal banaya, ek anokhi rani laya, raja rani khade jharokhe, sooraj chamke, patti sokhe. 2. Mein chhipana jaant ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- Whats Ur name?
Boy- Hola.
Teacher- Ye kaisa Naam h?
Boy- Main Holi ke din paida hua tha na.
Teacher- Thnx God
Ye Lodi ke din nahi paida hua!
by hearthackervsgirls (few years ago!)