Santa Bike chala raha tha
Santa Bike chala raha tha
Santa PRAD0 wale se:Kabi Bike dekhi hey?
PRAD0 wala:Ja apna kaam kar
...
Santa phir PRAD0 k brabar aya or bola:Kabhi Bike dekhi hy?
PRADO wala:Pagal hey kya meri 40 lakh ki gadi or muje Bike se jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar padi hey or Santa kahin pada hey
PRADO wala:Ye kya hua?
Santa:Kabi bike dekhi hy?
PRADO wala ghusse se bola:Haan dekhi hey bol ab?
santa:iska BREAK kidher hota hai?
by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
Similar Jokes
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!)
MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya
by Pak101.com (few years ago!)
Kid-aunty mummy ne 1 katori chini mangai h
Aunty(haste hue(-acha aur kuch kaha mummy ne? Kid-ha
kaha vo kutti na de to
samnewali kamini se le aana..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi librarian se:-mujhe aatmhatya karni hai.kya aap mujhe aatmhatya per koi achchi book de sakte hain.
Librarian:-nahin bilkul nahin,mujhe pata hai aap mujhe wo wapas nahin denge.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne machis KI tili jalai
na jali
dosri jalai
na jali
tisri tili jalai
wo jal gai
to Pathan ne jaldi se bujha di
aur bola
ye kaam ki hai rakh leta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Cigrate Noshi Insan Ko Ahista Ahista Mar Deti He….
.
.
Charsi:
Haan! To Hamein Kon Si Jaldi He…:-(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Agar mai gum ho Jaon to Tum Kiya Karo Ge?
Husband: Mai Akhbar me Add Donga!
Wife: Kiya Add do ge? Husband: "JAHAN RAHO KHUSH RAHO!"
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4
thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha
KTNE AADMI THE…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man 2 Inspector: Sir zinadgi mein kabi haraam khaya ap nay?
Inspector: Bas aik dafa… ghar say khana aa gia tha wo khana para
by Tanveer Hussain (few years ago!)