really girls r very smart

really girls r very smart…. ;)

girl: apple ka rate kya hai…???

shopkeeper: 100rs ke 10…

kuch kam kro na plz…..
.
.
.
.
.
.
shopkeeper: acha ap 80 ke 8 le lo….
.
girl: thank U… yeh hui na baat… dedo…

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 894 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar ek diwar banane me

Tcher-agar ek diwar banane me 10000 ka kharch ata h to 2 diwar banane me kitna ayega?
Stu-10 Crore

Teach-nalayak kya nam hai tere baap ka? Stu-Suresh kalmadi

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan galti se samunder me gir gaya.... Doobte doobte uske hath me machli aayi....use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le...;-)

by Abdul Basit (few years ago!)
Girlfriend Ke Birthday

Girlfriend Ka Bridhtday Thha, Boyfriends Us Se Milne Gaya.

Girlfriend: “Mera Bday Gift Kaha Hai?”

Boyfriend: “Tum Sadak Ke Us Par Ek Red Hot Ferrari Dekh Rahi Ho Na?”

Girlfriend Khushi Se: “Yesssss”

Boyfriend: “Same Color Ki Nailpaint Li Hai Tere Liye

by Pak101.com (few years ago!)
1 indian ne

1 indian ne 24 ghnte tk pani mai sans rok

kar rehne ka rcord qaim kya hai jinhe kal
.

.

.

Bad namaz e zuher mewa shah qabristan

mai dafnaya jaega..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg

Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai

dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge

pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge

dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge

pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge

dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd

by Pak101.com (few years ago!)
Bad Habits

Laziness Is The Mother Of All Bad Habits...
.
.
.
But Ultimately She Is A Mother,
...And We Should Respect Her... ;->

by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan cycle par

Aik dafa 1 Pathan cycle par gungunathe jaa raha tha ,Raasthay may us nay 1 Punjabi aurath ko cycle se maar diya.
Aurath : Andhay ho kia break nahin maar sakthay?
Pathan : Poora cycle maar diya ab break maarnay se kiya fayedaa.

by Abdul Basit (few years ago!)
Nepali ko chirag mila.

Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:

1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi



3.Ushka Chokidar humko bana do.

by Pak101.com (few years ago!)
Snta:tu miror k smne

Snta:tu miror k smne baith kr kyun pdhta h?
Bnta: es k 3 faydey hain
.
.
.
... .
1: Sath Mein revsion ho jta hai
2: Khud pe nazar b rehti hai
3: padne k liye company mil jati hai

by Pak101.com (few years ago!)
Reasons why Computers are females

Five reasons to believe computers are females :

1.No one but the creator understands their internal logic.

2.The native language they use to communicate with other computers is incomprehensible to everyone else.

3.The message 'Bad command or file name' is about as informative as 'If you don't know why I am mad at you, then I am certainly not going to tell you.'

4.As soon as you make a commitment to one,you find yourself spending half of your paycheck on accessories for it.

5.Even your smallest mistakes are stored in long term memory for later retrieval

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook