Wife: sunye jub
Wife: sunye jub app nay pehli baar mera ghonghut uthaya tha
tu kesa mehsos kya tha?
Husband: mai marr jata agar AAYAT-UL-KURSI yaad na hoti
by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
Doctor to Female : Kya aap delivery ke time baache ke pita ko
apne paas dekhna chahenge?
Female : Nahi, unhe mere pati pasand nahi karte!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Twin babies born in a SARDAR's House.
Twin babies born in a SARDAR's House.
SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan School Me 1 Black oR 1 White Shoes Pehan Aya
Sir:
Ghar Wapas Jao oR Chang Kar K Aao
Pathan:
Koi Faida Nai Sir Ghar Pe B 1 Kala oR 1 Safaid Hi Para Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed
room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay
nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara
phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat
nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade
mil gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Ap meri taraf moou kr k soyein mjhe dar lag raha hai :/
Husband:
Te main paavein dar dar k mr javaan!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Chor Pathan Ka Mobile Lekar Bhag Gaya
Pathan Hasne Laga
Dost: Woh Tumhara Mobile Lekar Bhaga Aur Tum Has Rahe Ho.
Pathan: Bhagne Do Charger To Mere Pass He...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya:
Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya?
Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa visits Bombay after many years. So he
shouts-"BOMBAY..BOMBAY..."
air-hostess tells him -B- silent. So Santa starts
shouting- "ombay ombay"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DAD apko pata chale ki me 1st division pas hua to apko kesa lgega
DAD -me to
KHUSI SE PAGAL ho jaunga
KID -Bus isi DAR se me FAIL hogya
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Abdul Basit (few years ago!)