Wife: sunye jub

Wife: sunye jub app nay pehli baar mera ghonghut uthaya tha

tu kesa mehsos kya tha?

Husband: mai marr jata agar AAYAT-UL-KURSI yaad na hoti

by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Doctor to Female

Doctor to Female : Kya aap delivery ke time baache ke pita ko
apne paas dekhna chahenge?
Female : Nahi, unhe mere pati pasand nahi karte!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Twin babies born in a SARDAR's House.
Twin babies born in a SARDAR's House.

SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Black oR 1 White Shoes Pehan Aya

Pathan School Me 1 Black oR 1 White Shoes Pehan Aya

Sir:
Ghar Wapas Jao oR Chang Kar K Aao

Pathan:
Koi Faida Nai Sir Ghar Pe B 1 Kala oR 1 Safaid Hi Para Hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Rat ka time

Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed
room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay
nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara
phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat
nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade
mil gaya hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
mjhe dar lag raha hai

Wife: Ap meri taraf moou kr k soyein mjhe dar lag raha hai :/
Husband:
Te main paavein dar dar k mr javaan!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Chor Pathan Ka Mobile Lekar Bhag Gaya

Ek Chor Pathan Ka Mobile Lekar Bhag Gaya
Pathan Hasne Laga
Dost: Woh Tumhara Mobile Lekar Bhaga Aur Tum Has Rahe Ho.
Pathan: Bhagne Do Charger To Mere Pass He...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan and bomb

Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya:

Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya?


Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Visits bombay

Santa visits Bombay after many years. So he
shouts-"BOMBAY..BOMBAY..."
air-hostess tells him -B- silent. So Santa starts
shouting- "ombay ombay"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Apko pata chale ki me 1st

DAD apko pata chale ki me 1st division pas hua to apko kesa lgega

DAD -me to
KHUSI SE PAGAL ho jaunga
KID -Bus isi DAR se me FAIL hogya

by Pak101.com (few years ago!)
painter pathan

Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":

by Abdul Basit (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook