A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Ek student roz roz Maths k
teacher ko phone lagata..
.
.
.
Teacher's wife:-kitni baar
bataya...
k woh mar chuke hai.
.
.
.
Fir baar baar phone kyu
karte ho....??
.
.
.
.
. .
.
Student :- sun ke accha
lagta
hai..:p :D
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Faqeer: Pehle Aap 10 Rupe Dete They,
Phir 5, Ab 1 Rupya Kyu?
Aadmi Pehle Mein Kunwara Tha,
Phir Shadi Ki, Ab Bache Hein....
Faqeer: Bohot Khoob,
Matlab Mery Paison Sy Ayashian.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:Ghurbat ki intha kya hai?
Ans: Jb 1 larki 2 rupay mein kiss dene ko tayar ho
‘
‘
‘
‘
Aur aap k pass 1 rupay ho…!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Super Bezti =D Larki:
mera bag 2500, sandal
2200 aur suit 3000 ka
hai.
Larka: bss karo, pahlay apnay
sir par dupatta sahi kar
lo 5 rupay wali poni
nazar aa rahi hai...:P
by Pak101.com (few years ago!)
1st Child: Mere Papa Bahut Darpok Hain.
2nd Child: Why?
1st Child: Jab Bhi Road Cross Karte Hain, Meri Ungli Pakad Lete Hain aur kehte chhodna mat.
by nadeem (few years ago!)
Little Johnny : Can I go to the toilet?
Teacher : Johnny! 'May' I go to the toilet Little Johnny : But I asked first!
by Pak101.com (few years ago!)
,"Pathan Apni Girlfrnd Se
Mere Dil Main Ek Bat Hai
Girl
Keh Do.
Pathan
Ni Mjhy Sharam Aati Hai.
Girl
Kaho Na
Pathan
.
.
.
.
.
Tumhre Pas Naswar Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)