Girl-mere piche
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
Santa Or Banta Train Ke Pichhe Bhaag Rahe The.
Santa Kisi Tarha Se Train Par Chad Gaya To Train Ke Dibbe Mein Bethe Logo Ne Kha “Well Done – Well Done“.
Santa: “Abe Kya Khaak Well Done, Jana To Usne Tha Mein To Sirf Chhodne Aaya Tha.“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Mehnat Karo Gay Tou Kuch Bano Gay...
Student: Teacher, Hamra Gadha Tou Itni Mehnat Karta Hai...
Magr Wo Tu Kuch Nahe Bana ...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Chiman:Aap kitna padhe ho?
Friend: B.A.
Chiman: kamal karte ho yaar sirf do word padhe aur woh bhi ulte.
by Pak101.com (few years ago!)
How was your blind date ? " a college student
asked her roommate.
" Terrible ! " the roommate answered. " He showed
up in his 1932 Rolls Royce".
" Wow! That's a very expensive car. What 's so bad
about that ? "
"He was the original owner."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta papa se kahta hai papa mai jab business karunga to achche achche ke hath me katora pakada dunga.
Papa: kaise?
Beta: Gol gappe bechkar...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Bary ho kar kya bano gay?
Pathan: Mera Baap kehta hai k Jitna Marzi Parh Lo, Woh nahi ban saktay jo chahtay ho..
Teacher: Tum kya banna chahtay ho?
Pathan: "LADY DOCTOR"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pagal Chinese se: Kia tum American ho?
Chinese: Nahi main Chinese hon.
Pagal: Nahi tum American ho.
Chinese: Nahi main Chinese hon.
Pagal: Nahi tum American ho.
Chinese: Gussay say: Han main American hoo
pagal: pagal shakal sai to chinese lag te hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Uncle Aik Bachay Se Kehte Hain :
Beta Aik Acha Sa Jhoot Bolo
Agar Mujhe
Pasand Agaya To Main Tumhien Paanch Rupay Doon Ga
Bacha Masoomiat Se :
Yeh Lo ! Abhi To Das Rupay Kahay Thay …. !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
Wah wah wah..
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
.
.
.
Ye Message Faltoo Hai, Mat Parho Pagal!=P:)
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by hearthackervsgirls (few years ago!)