Airhostess
Airhostess: Sir Ap Kya Lain Gay?
Lahori Musafir (Akartay Hoye): Pepsi, Kabab,
Chicken Pakora & Tandori Chicken With
Naan Raita+Salad.
Airhostess: Sadqay Jawan, Pressure Kuker Di Toti Warga Munh Ay Tawada.
Tusi PIA Day Jahaz Tay Aaye Ho,
Apni Pehan Day Walimay Tay Nai.
Moral: Airhostess V Lahore Di C.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
kia hal ho gya yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
Bata teri aakhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Bus Karachi mein 1 khud kush hamla krny do...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by tanveer hussain (few years ago!)
Mat kar dost apni girl friend se itni mohabbat,
Woh aankhon se war karti hai,
Maine dekha hai uski aankhon me,
Woh mujhse bhi pyar karti hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kamwali: Malkin, apki purani sareeya mujhe nhi chahiye..
Malkin: Kyu?
Kamwali: Apki saree pahen-ne k baad saheb "ap" samajh kr mere paas bhi nhi ate!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon eating potty.
One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.
Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan by mistake goes into ladies toilet:
All ladies suddenly stand up!
Pathan: IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI......
BETHO BETHO
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dazza is driving over the Sydney Harbour Bridge one day, when He
sees His Girlfriend Shazza about to throw herself off.
Dazza slams on the brakes and yells, "Shazza what in the Blazes d'ya think ya doin'?"
Shazza turns around with a tear in her eye and says,
"G'Day, Dazza.
You got me pregnant, so now I'm gunna kill meself".
Dazza gets a lump in his throat when he hears this.
"Shazza", he says "Fair dinkum love, not only are ya a top root, but
you're a real sport too!"
and drives off
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: mai tmry liya sub kuch chor dunga
Girl: Ammi abu
Pathan: yes
Girl: frndz
Pathan: yes
Grl: Naswar?
Pathan: BAJI CHALTI PHIRTI NAZAR AAO.
by Abdul Hannan (few years ago!)
3 Sardar Apis me Bat kr rahe the
1st:
Meri BV Pregnent Thi Usne Jurwa Film Dekhi
AuR
Jurwa Bache Paida kiye
2nd:
Meri BV B Pregnent thi
Usne 3 Devian Film Dekhi
AuR
3 Larkion ko Paida kya
3rd
Bhagne Laga
To Dosto ne Pocha kya hua
Wo Bola:
Meri BV B Prgnent hai
AuR
Wo kameeni
Ali Baba 40 Chor Dekh Rahi hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)