Masti Bhari Andaz
Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab
Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
A boss asked santa to bring 2 corner tickets for a movie to enjoy with his gf..
Santa brought 2 corner tickets- A1 & A24..
LO KARLO ENJOY!!! ”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik larhkee dukandar say shampoo khareed k kehnay lagee is kay ssath jo free gift hay wu denta Dukandar: Konsa? Larhkee: Ispay jo lika hay dandruff free
by Mazhar Khan (few years ago!)
Two snakes meet each other..
First snake:I hope I am not poisonous.
Second snake:Why?
First snake:Because I bit my lip!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Yaar raat Me Suraj kaha chala Jata he??
Banta:Suraj kahi nahi jata he
Sirf andhere ki Wajah se hum use
Dekh nahi paate
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez: Doctor Sahab, Aap ny jo Dawa Likh ker di thi,
Wo to Kahin nahi mili,
Pura Shehar Chhan mara hai..
Doctor: Ohooo,
Dawai to me Likhna hi Bhool gaya tha,
Ye to Mere Signature hen..;-p:-0
by lescol (few years ago!)
Wife : What will u give me if I climb the great Mount Everest?
Husband : Le, isme pucchne wali kya baat hai…DHAKKAA!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Wapda office fone kr k bola:Janab light band kr do
Wapda wala:kyun sir
Pathan:wo yara hamaray dimagh me aik nya gaali aya hai wo tumko dena hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
Sardar: computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez:docter sahab rozana 50 ki dawai le jata hon koi faida nai hota
Docter:aj 40 ki le jao 10 ka faida ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sardar ka SAR phat gaya..
Doctor ne pucha :
Sardar je kiya hua?
Sardar: Main chappal nal keel thok rya se,
Ik banda bolya
Sardar je KHOPRI istmal kro ”
by hearthackervsgirls (few years ago!)