Kingfisher assistant
Kingfisher assistant:"sir
pichale 15 dino me ek bhi
bottle nahi biki..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vijay Malya:"jara engineering
college me phone lagao aur
pucho result kab
hai..:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL 2 DOCTOR;
GIRL: Dr sahab mer lips per infection hogya hy?
Dr;ap mobile pe kitne dair bat krti hen?
Girl; mobile kharab hy, islye 1 weak se koe bt nhi ki,
Dr;phr lips pe infection nhe balky lips pe zang lag gaya hy, %arsi%
by Pak101.com (few years ago!)
Double Insult :P
Girl: do u like me ?
Boy: No !!!
.
(girl got sad)
Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*
Boy: No !!! :P :P ‘
hahahahha.. akheer e ho gai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : “I M Going” Ka Kya Matlab Hota Hai?
Banta(Khub Soch Ke) :
Me Ja Raha Hu
Santa(Gusse Me) :Oye!Nahi Jane Dunga.Pehle Matlab Bata
by Pak101.com (few years ago!)
Offoh
DOSTI ka sara kaam
mujhay hi
karna parta
hai
Miss b main karun
Care b karun
Wish b karun
Good morning b
Good night b
Hello b
Hi b
Call b
SmS b
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,
Ek sweet c smile De do..
,//, (@ .. @) (<….>)
Oye,hoye,
loot liya zalim.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ques: 3 Idiots movie se kia Sabaq melta hai?
.
Ans: Engineering parh ke bhi
Medical ki bachi patayi ja sakti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nurse to Kid: Breathe deeply
in and slowly exhale, do it 3
times.
.
Kid: ok
.
Nurse: What do u feel
now....??
.
.
.
.
.
.
Kid: Ur BODY SPRAY is simply
superb babe
by Pak101.com (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Wife Se : Ye Kya Begam Tum Ek Ur Suit Le Ayee? =O Abhi Parso Hi Tu…
B.V Chil’la K Kia Kaha? Kia Parso? Bolo? Kia Kaha Tm Ny? Kia Parso? Bolo? Jaldi Bolo? =X
Husband (Aajizi Se) Kuch Nahi Begam Main Tu Ye Keh Raha Tha K Parso B Ek Hi Suit Laye Thi Aaj 2 Le Laiti Na …
by tanveer hussain (few years ago!)
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga
Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai
Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)