Kingfisher assistant

Kingfisher assistant:"sir
pichale 15 dino me ek bhi
bottle nahi biki..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vijay Malya:"jara engineering
college me phone lagao aur
pucho result kab
hai..:p :O :D :D

by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar on phone:

Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking‚¦

by Pak101.com (few years ago!)
GIRL 2 DOCTOR

GIRL 2 DOCTOR;

GIRL: Dr sahab mer lips per infection hogya hy?

Dr;ap mobile pe kitne dair bat krti hen?

Girl; mobile kharab hy, islye 1 weak se koe bt nhi ki,

Dr;phr lips pe infection nhe balky lips pe zang lag gaya hy, %arsi%

by Pak101.com (few years ago!)
u never asked that do u love me

Double Insult :P
Girl: do u like me ?
Boy: No !!!
.
(girl got sad)
Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.

Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*
Boy: No !!! :P :P ‘

hahahahha.. akheer e ho gai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I’m Going Ka Matlab??

Santa : “I M Going” Ka Kya Matlab Hota Hai?

Banta(Khub Soch Ke) :
Me Ja Raha Hu

Santa(Gusse Me) :Oye!Nahi Jane Dunga.Pehle Matlab Bata

by Pak101.com (few years ago!)
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,



Offoh

DOSTI ka sara kaam

mujhay hi

karna parta

hai

Miss b main karun

Care b karun

Wish b karun

Good morning b

Good night b

Hello b

Hi b

Call b

SmS b

Chalo ab 1 kaam aap b kar do,

Ek sweet c smile De do..

,//, (@ .. @) (<….>)

Oye,hoye,

loot liya zalim.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Student

Ques: 3 Idiots movie se kia Sabaq melta hai?
.
Ans: Engineering parh ke bhi
Medical ki bachi patayi ja sakti hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nurse to Kid

Nurse to Kid: Breathe deeply
in and slowly exhale, do it 3
times.
.
Kid: ok
.
Nurse: What do u feel
now....??
.
.
.
.
.
.
Kid: Ur BODY SPRAY is simply
superb babe

by Pak101.com (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota

Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?

Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge

by Pak101.com (few years ago!)
aik suit

Husband Wife Se : Ye Kya Begam Tum Ek Ur Suit Le Ayee? =O Abhi Parso Hi Tu…

B.V Chil’la K Kia Kaha? Kia Parso? Bolo? Kia Kaha Tm Ny? Kia Parso? Bolo? Jaldi Bolo? =X

Husband (Aajizi Se) Kuch Nahi Begam Main Tu Ye Keh Raha Tha K Parso B Ek Hi Suit Laye Thi Aaj 2 Le Laiti Na …

by tanveer hussain (few years ago!)
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga

Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga

Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai

Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook