Chalo ab 1 kaam aap b kar do,



Offoh

DOSTI ka sara kaam

mujhay hi

karna parta

hai

Miss b main karun

Care b karun

Wish b karun

Good morning b

Good night b

Hello b

Hi b

Call b

SmS b

Chalo ab 1 kaam aap b kar do,

Ek sweet c smile De do..

,//, (@ .. @) (<….>)

Oye,hoye,

loot liya zalim.

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1151 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

lie

A Boss Asks his Employee:
"Do you believe that there is Life After Death?".

Employee:
"Certainly not, there's no proof of it".

Boss: "Well, there is now.

After you left early yesterday to go to your brother's funeral, he came here looking for you." ... xD xP

by Syeda Rohama Dilawar (few years ago!)
new

Cinema main khawaateen k huqooq per film chal rahi thi.
1khaatoon ne josh mein naara lagaya:
aaj ki aurat kiya nahi kar sakti?
Pathan bola road per peshaab.

by Zia Rasool (few years ago!)
Khan sahab ap larki k bajaye

Sardar Pathan se:
Khan sahab ap larki k bajaye larko se sex kyun karte hain,
Pathan: O sardar ji
Mard ka muqabla Mard se hona chahiye.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tom-Papa Mai Kal School Nai

Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga Papa-Q Beta?

Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?

TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Race Dekhte huye-Prize

Santa: Race Dekhte huye-Prize kisko milega?
Banta: Sab se aage waale ko.
Santa: To ye saale peeche waale kyun bhag rahe hain

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ne masjid se jooti chori ki

Sardar ne masjid se jooti chori ki or pakrra geya Molvi: inne jutti chukki ae.. Edi Tind’ karo.

Sardar : Aa ik jutti waapas le lo, te Foji cutting kr deo.:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Eik dost doosray se

Eik dost doosray se: Yaar mujhe cashier ki talaash hai.

Dost: Magar tum ne 1 mah pehle cashier rakah to tha.
Pehla Dost: Ussi ki hi to talaash hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Yaha pr sb travel agency fazool hn

Pathan-
Yaha pr sb travel agency fazool hn

Major Rohail-
Kyu khab sahb?

Pathan-
Sb agencyan sirf HAJJ krva rhe hn
Pr
Hm ne HAJJ E AKBR krna hy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya.

SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!

SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..

by Pak101.com (few years ago!)
Tea taste

SHERU ARPITA SE BOLA -
BHAI AAJ TO CHAY PINE KA MAJA AA GAYA.”
ARPITA NE KAHA- “UNCLE JI, AGAR BILLI NE
DUDH ME MUH NA MARA HOTA TO AUR BHI MAJA
AATA.”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook