Sardar in Titanic

Wen Titanic Was Sinking,
A Man Asked To Sardarji:
How Far Is Da Land

Sardar : 2 Kms

Da Man Jumps Into Da Sea Nd Ask: Vick Wa?

Sardar: Downwards

by Pak101.com (few years ago!) / 1027 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Govt kehti h k"1 ladki ne padhai kr

Govt kehti h k"1 ladki ne padhai kr li to ghar k 4 logo ko shiksit banati h"

Pr ladki k padhte tym Colg me 40 ladke FAIL ho jate h uska kya?

by Pak101.com (few years ago!)
Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.

Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.

Pati Ne Ek Banana Milk Shake,
Aur Patni Ne Do Orange Juice Liye.

Payment Ke Time Waiter Ne Maalik Ko Aawaj Di.

Waiter: “Bhaiya Ka 1 Kela Aur Bhabhi Ke 2 Santre Kaat Lo“

by Pak101.com (few years ago!)
Dr Sab Tusi Kehya C K Subha

Sardar:
Dr Sab Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A, Per Meno Te Koi Farq Ni Piya

Dr:Tusi Kiri Game Khelday 0

Sardar: Mobile Te Sap Aali.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya

Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.

Batna: Social Work?

Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.

by Pak101.com (few years ago!)
“Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”

Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar
Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai,
Samjha Kar���

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kundi laga k

Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.

by Sabir shah (few years ago!)
Child: papa ammi ka pait itna kyun

Child:
papa ammi ka pait itna kyun phoola hua hai?

Dad:
kamine tujhy sab pata hai!!
... .........
Child:
Promise ni pata

Dad:
beta pani bharra hua hai

Child:
Bhai tou doob gya hoga :X

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
10fruit k name

Teacher:
10 fruits k name btao…

Sardar:
1 amrood,
.

.
Teacher:
shabash
.
.
Te 1 Saib,
.
.
.
.
.
teacher:good,aur?
.
.
.
.
Tey 8 Maaltey…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook