Sardar in Titanic
Wen Titanic Was Sinking,
A Man Asked To Sardarji:
How Far Is Da Land
Sardar : 2 Kms
Da Man Jumps Into Da Sea Nd Ask: Vick Wa?
Sardar: Downwards
by Pak101.com (few years ago!) / 1027 views
Similar Jokes
Govt kehti h k"1 ladki ne padhai kr li to ghar k 4 logo ko shiksit banati h"
Pr ladki k padhte tym Colg me 40 ladke FAIL ho jate h uska kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.
Pati Ne Ek Banana Milk Shake,
Aur Patni Ne Do Orange Juice Liye.
Payment Ke Time Waiter Ne Maalik Ko Aawaj Di.
Waiter: “Bhaiya Ka 1 Kela Aur Bhabhi Ke 2 Santre Kaat Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Dr Sab Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A, Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar: Mobile Te Sap Aali.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar
Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai,
Samjha Kar���
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!)
Child:
papa ammi ka pait itna kyun phoola hua hai?
Dad:
kamine tujhy sab pata hai!!
... .........
Child:
Promise ni pata
Dad:
beta pani bharra hua hai
Child:
Bhai tou doob gya hoga :X
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:
10 fruits k name btao…
Sardar:
1 amrood,
.
.
Teacher:
shabash
.
.
Te 1 Saib,
.
.
.
.
.
teacher:good,aur?
.
.
.
.
Tey 8 Maaltey…
by hearthackervsgirls (few years ago!)