2 Bachy Examinatin Hall
2 Bachy Examinatin Hall my bethey they
examiner bht strict tha
cheating nhn karne de rha tha
ek buchey ne chit likh k examiner ko di.
Examiner khamoshi sy ja k apni chair py beth gya.
2sra bucha pehle se: yar tu ne kya likha?
bucha ne kaha
"SIR PeECHeY Se APKI PANT PHATI hui He
by Pak101.com (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Yaar
Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana doonga.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:
Sardar se: ye btao k barish k sath bijli
kiun chamkti he,
Sardar: g Oo iss wastay k pata chal saky
k keri keri jaga sukki reh gai ae
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ekho yaar?
kisi ne bilkul khali msg bheja he.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.
UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:beta 2 bister kiun laga rahe ho?
Son:ghar pe 2 guest arahe hain.
Pathan:kon
son:ami k bhai aur mere mamun aa rahe hain.
Pathan:aik aur bi laga do mera bi sala aa raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek admi ne dozak mai shetan se kaha
"kia mai apke mobile se apni bewi ko call karsakta hon?"
Call karne ke baad admi bola: Call ke kitny paise don?
Shetan bola:No charge, because hell to hell is free
by Pak101.com (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag kahte Hai!;)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: You promised me to submit me a paragraph, right?
Student: Yes Sir.
Teacher: And I also promised that if you fail to submit it, I will punish you, right?
Student: Yes Sir, so it will be fair if you break your promise too.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy Apni Girlfriend Se:-
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)