Agar tumhara sms nahi aya
Girl: Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy: Sach?
Girl: Haa, Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……
Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ghussey Me Bola
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya: Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K Har Pathan Chowkidaar Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tum school kyun aate ho?
Student: Vidya ke liye sir!
Teacher: Phir tum class mein soo kyun rahe ho?
Student: Aaj Vidya nahi aayi hai isliye sir!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Hi, this is Celine. I can’t get my diskette out.
Tech support: Have you tried pushing the Button?
Customer: Yes, sure, it’s really stuck.
Tech support: That doesn’t sound good, I’ll make a note.
Customer: No, wait a minute, I hadn’t inserted it yet, It’s still on my desk. Sorry….
by Pak101.com (few years ago!)
kaun banega crorepati ?? BIG B:sote waqt apki biwi kaisi dikhti hai ?? A-hot B-sexy C-cute D-sad. . . . . . SANTA- i want to phone a friend
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu makes a call from Delhi 2 his wife
.
. . .
Servant picked up d phone.
Pappu : Memsab se baat karao !
Servant: Woh to sahab k sath kamre me so rahi hai.
...
...
Pappu : Par sahab to main hu.
servant: Ab main kya karu?
Pappu: Maar de dono ko, main hold karta hu..
After killing....
servant: Dead body ka kya karu ?
Pappu: Ghar k piche swimming pool mein phenk kr bhaag ja.
Servant: Par ghar k piche to swimming pool hai hi nahi.
.
Pappu: Oh sorry, wrong number..:-O:P :D
by Pak101.com (few years ago!)
EK sher BY doctor=Hoon mai doctor jahan,meri wife hai nurse waha,Yeh kaisa julm sehna PADTA hai,mujhe apni wife ko SISTER KEHNA PADTA hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya EMERGENCY WARD me miLega.
by Pak101.com (few years ago!)
he said to me:'I LOVE YOU':)
i said....
oh my GOD!!!! what a co-incodence!:O
i love my self too.... :p
by Abdul Sami (few years ago!)
Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad Badal Gaye Ho !".
Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n Main Koi Dil-chaspi Nahi
by hearthackervsgirls (few years ago!)