Agar tumhara sms nahi aya

Girl: Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy: Sach?

Girl: Haa, Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi

by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Janam Janam Ka Sath

Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……

Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ghussey Me Bola

Pathan Ghussey Me Bola
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya: Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K Har Pathan Chowkidaar Ho

by Pak101.com (few years ago!)
School kion aatay ho ?

Teacher: Tum school kyun aate ho?
Student: Vidya ke liye sir!
Teacher: Phir tum class mein soo kyun rahe ho?
Student: Aaj Vidya nahi aayi hai isliye sir!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Customer and tech support

Customer: Hi, this is Celine. I can’t get my diskette out.

Tech support: Have you tried pushing the Button?

Customer: Yes, sure, it’s really stuck.

Tech support: That doesn’t sound good, I’ll make a note.

Customer: No, wait a minute, I hadn’t inserted it yet, It’s still on my desk. Sorry….

by Pak101.com (few years ago!)
Santa in kaun banega crorepati

kaun banega crorepati ?? BIG B:sote waqt apki biwi kaisi dikhti hai ?? A-hot B-sexy C-cute D-sad. . . . . . SANTA- i want to phone a friend

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu makes a call from Delhi 2 his wife

Pappu makes a call from Delhi 2 his wife
.
. . .
Servant picked up d phone.

Pappu : Memsab se baat karao !

Servant: Woh to sahab k sath kamre me so rahi hai.
...
...
Pappu : Par sahab to main hu.

servant: Ab main kya karu?

Pappu: Maar de dono ko, main hold karta hu..

After killing....

servant: Dead body ka kya karu ?

Pappu: Ghar k piche swimming pool mein phenk kr bhaag ja.

Servant: Par ghar k piche to swimming pool hai hi nahi.
.
Pappu: Oh sorry, wrong number..:-O:P :D

by Pak101.com (few years ago!)
EK sher BY doctor

EK sher BY doctor=Hoon mai doctor jahan,meri wife hai nurse waha,Yeh kaisa julm sehna PADTA hai,mujhe apni wife ko SISTER KEHNA PADTA hai..

by Mazhar Khan (few years ago!)
LADKi waLe PANDiT ko

LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye jo kuch KHATA-PITA NA ho

PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya EMERGENCY WARD me miLega.

by Pak101.com (few years ago!)
he said

he said to me:'I LOVE YOU':)

i said....

oh my GOD!!!! what a co-incodence!:O

i love my self too.... :p

by Abdul Sami (few years ago!)
shadi k bad badal gaye ho

Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad Badal Gaye Ho !".

Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n Main Koi Dil-chaspi Nahi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook