Husband sends SMS to Father
Angry Husband sends SMS to Father-in-law : Your Product not matching my requirements.
Smart Father-in-Law : "Warranty Expired..Manufacture not Responsible."
by Pak101.com (few years ago!) / 987 views
Similar Jokes
A girl to a doctor on phone:
Dr! my brother has an electric shock what should I do?
Doctor replied: First of all say thanks to God because
you have light in your house.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai....
ghar ke sab khilone chhupa de.
Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega
by Pak101.com (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Chuhey Ne Ek Pura Suit Kutr K Kha Liya Magar Wo Fir b Bhukh Se Mar gya
Kyuki Wo Suit
MaLLika Shearwat Ka tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Moula k naam par kuch dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Khaana dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Acha roti hee dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Aakhir tamator hi Q khaaon?
Admi ki B.V aa kar boli:
Ye totla hai, keh raha hai, kamaa kar khao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jack: Promise me that when I die, I'll be buried way out at sea, with nothing around for miles.
Rose: Why would you want that?
Jack: Because your mother vowed to dance on my grave.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor
se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !
by Tanveer Hussain (few years ago!)