Ise dho lena
1 admi ka cell toilet me gira toilet devi golden mobile ke sat parkat huwi.
Man :dewi mera mobile to sone ka nai tha.
Dewi:aby gadhe isy dho le.
by Sabir shah (few years ago!) / 784 views
Similar Jokes
Pathan Apni Maa se: Kya aapne mujhe paida hony se pehle dekha tha?
Maa: Nahi to...
Pathan: To phir Paida hony k baad aapne mujhe pehchana kese?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:
Bachpan vich maan di gal suni hondi te aj a din na
vekhna painda.
Wakeel:
Kya kehti thi tumhari maan?
Sardar:
Anni deya jadon gal e nien suni tey fer dasaan ki.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
.
.
.
.
.
.
.
Admi:”Lage raho,
Saalo clinic hi nahi kholunga”. :D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,
Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)
by khalid hussain (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GF: Where is my Birthday gift..
BF: you cav see that red hot ferrari on the otherside of road..
GF:(excitingly)-Yes
BF: Same color ki nailpolish li hee tere liye...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Y r u late?
Student: Mom n dad were fighting.
T: They were fighting,so u are late?
S: Actually 1 shoe was with dad and the other was with mom.
by Pak101.com (few years ago!)
“I MISS YOU”
.
.
.
.
.
soch soch ker pathan ne reply kia,
.
.
.
.
.
” I MR YOU “
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A boy searching these words on google "Free dinner at 5 star hotel"
Google, Search reply
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shaikh
.
.
.
.
.
insan ka bach baan ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye
kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak
lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Tanveer Hussain (few years ago!)