1 aurat Coma main chali gai
1 aurat Coma main chali gai
shohar murda samajh kar dafnane chala.
Raste main janaza khambey se takrane se aurat ko hosh aa gaya.
...1 haftey baad aurat phir chal basi.
Sab log kalma parhte huwe ja rahe the
lakin shohar ki zuban pe 1 hi baat thi
.
.
.
.
.
.
.
.
"Khamba dekh k Oye
Khamba dekh k :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Santa Ne Science Ki Class Mein Ek Theory Pesh Ki, Jiski Wajah Se Sara School Pagal Hote Hote Bacha.
Moon Is More Important Than Sun,
Because It Gives Light At Night When Light Is Needed.
& Sun Gives Light During The Day When Light Is Not Needed
by Pak101.com (few years ago!)
Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
.
.
.
.
.
.
.
Bachpan me ‘Mamu’ aur
Jawani me ‘Janu’ nazar aata hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.
Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aurat Pathan
inspector se:
Mera husband ek haftay pehle aalu lene gaya tha abhi tak wapis nahi aya
.
.
Pathan inspector:
”To behan kuch aur paka lo”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Student Doosry Se:
"Aaj kuch Khatarnak Kaam Karny ka ji kr Raha Hai. Jo pehle Hum ne na kiya Ho.
2nd Student:
"To phir Chal Thora Sa Parh Lety Hain." :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Bapu in a computer Exam...
examiner asked,"What is Microsoft Excel?
Bapu: " It is like Surf Excel to clean computer...!
by Pak101.com (few years ago!)
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman'
se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi
yahan se MBA kia hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar key promotion ho gayi executive se manager
wo ghar gaya b.v ko new style main bataya tu aj raat manager naal soye gi’ b.v behosh
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The awkward moment when ;)
when your friend is arguing with their
parents &
their parents turns towards you
and asks
"Do you ever talk to your parents like this?" XD
lolz
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)