EMOTIONAL ATYACHAR
EMOTIONAL ATYACHAR
Raat ko 12 bje ladki ne BF ko call kiya or kaha
Mere ghar par koi nahi hai
Boyfriend uske ghar gya
Sach me koi nahi tha
Tala laga tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Aik burhya tangay kay nichay aagayi to sipahi nay tangay walay ko pakr kar poocha. Tum nay burhya ko takkar kiun mari hai?
Tangay wala khamosh khara raha.
Burhya kehnay lagi:
ab kiun nahi boltay? Pehlay to bara shor macha raha rahay the keh bach mayi bach mayi ….. ab bol.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Question : Why do girls close
their eyes while kissing a guy?
Guess…
Guess
.
.
.
Answer : Yeh ladkiyan ladkon
ko kabhi khush nahi dekh sakti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Judge: Is Sardar K Dono Kan Kat Do
Sardar: Nhi Main Andha Ho Jaon Ga
Judge: Kan Katny Se Andha Kese Ho Jao Gy
Srdar: Chashma Tere Bap Ky Kan Pa Rakhon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Larki or Larkay me kia faraq ha?
Chintu: Larki 1 saal me 1 he bachay ki Maa bn skti ha jb k Larka 1 saal me 365 bachon ka Baap bn skta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Admi Langraata Hoa Aata Hay
Usse Dekh Kar Do Doctor Aapas May
Jhagar Tean Hay
Aik Kehta Hay K Us Ki Haddi Toot Gai Hai
Dosra Bolta Hai K
Nahi Us Ka Angotha Nikal Gaya Hai
Donoon Me Kafi Behas Ho Rahi Hoti Hai To
Tisra Doctor Bolta Hai
Chalo Us Say Hi Poch Laetey Hain
Ussay Poch Tay Hain To
Wo Bolata Hai
Nahi , Na Mera To Chapl Tota Hay
by Pak101.com (few years ago!)
BEFORE MARRIAGE- Roses are red,
sky is blue,U r beautiful,I Luv u
AFTR MARRIAGE: Roses r dead,I have flu,
Dont get on my head, side ho TU.
by Pak101.com (few years ago!)
FARAZ in Bakra Mandi:
Bakra Talaash Kar Kar K Thak Gaye Hain Faraz…
.
.
.
Phir Kisi se Maloom Hua Ye to Gaaye Mandi hai. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!
by Waheed Goraya (few years ago!)
Master- 2 me se 2 gye to kitne rhe.
Sardar-samjh me nhi aya masterji.
Mster-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne 2 roti khali,tumare pas kya bacha? Sardar-sabji..!
by Pak101.com (few years ago!)
Man 2 pretty girl in market: I lost my wife here, can U talk to me for a while?
Girl: Why?
Man: B’Coz whenever I talk to any Girl, my Wife appears out of nowhere!;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)