Aik burhya tangay kay nichay aagayi
Aik burhya tangay kay nichay aagayi to sipahi nay tangay walay ko pakr kar poocha. Tum nay burhya ko takkar kiun mari hai?
Tangay wala khamosh khara raha.
Burhya kehnay lagi:
ab kiun nahi boltay? Pehlay to bara shor macha raha rahay the keh bach mayi bach mayi ….. ab bol.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 873 views
Similar Jokes
INJeCtiOn RooM K Bahir NoTice BOard.
Koi Mar Nai JaTa INJeCtion LaGwane Sy
. . ."DoSt"
BSs Uthne-BaiThne K AnDaz BadaL JaaTy HaiN....!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Me tumhari yaad me 15 Din me hi aadhi mar gai ho..Mujhe leyne kab aarahe ho..?
Husband: 15 Din Baad..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Jab Fifth Class Mein Tha To Ek Din Madam Ne Us Se Puchha
Madam: “Santa Batao, India Ka Jhanda Sab Se Pahle Kahaan Lagaya Gaya Tha?”
Santa Kaafi Sochne Aur Dimaag Pe Zor Dene Ke Baad Bola
Santa: “Mam, Dande Par“
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10
kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo
ponchne ke liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Singer Boy friend: You really sing very well.
Girl Friend: Oh no I am just a bathroom singer!
Boy friend: Well, then why you and I don't practice singing together!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 wife:
Me Wo Nahi K
Shadi Hui Or Badal Gaya !!
Mera Wohi Mizaj
Wohi Z0q Hai !!
Shadi Se Pehle B Mujhe
.
.
.
.
.
.
.
.
Shadi Ka Sh0q Tha..
Shadi K Bad B Muje Shadi Ka Sh0q hai :-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:- Allah tu mujhe Rs.100/- de ga tu hum tumhari raah per mein Rs.50/- dega, Raste mein usko Rs.50/- milay.
Pathan bola:- Ya Allah itna be bharosa nahin kiya "Pehle he kaat liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Rubel bara dukhi tha!
Ek dost ne us se pucha, “Kiu, tension mein ho?”
Rubel: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh Rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!
by Pak101.com (few years ago!)
sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha hai...
by Pak101.com (few years ago!)