Sardar Was Drying Some Fruits
A Sardar Was Drying Some Fruits
In The Sunlight And Then Eating Them
Some 1 Asked What R U Doing?
Sardar: I Am Weak
The Doc Has Advised Me To Eat Dry Fruits!
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Santa omllett bna rha tha usne anda toda to anda khali nikla
Snta hairan hokar bola ghorklyug ab murgi b ABORTION krwane lagi he. !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Osama And Obama Is Doing Chatting.
Osama: “Hey, I Am Not Dead.”
Obama: “Haha… No One Would Believe This :P”
Osama: “I Am Sending Another Video of Mine”
Obama: “Lol, Go Ahead People Will Think Its Old :D”
Osama: “Haha, No This Time I Am Sending HD Video In 3D Technology With Glasses :P“
by Pak101.com (few years ago!)
Tumse mil kar hogaya zindgi se pyar
Raah main chorr kar mat jana mere yaar
Bin tere hum ji na payenge
Tum na hoge to hum
BEWAQOOF
kisay banayenge;-)
by khalid hussain (few years ago!)
Student in hostel: Yaar! Dhoka hogaya mere Saath.
Dost: Kia hua?
Student: Maine ghar se books k liye paisay mungwaye thay.
Unhonay books hi bhejdi hain. :-(
by Pak101.com (few years ago!)
Muftimal Baniya Newspaper Office Gaya Aur Waha Puchne Laga.
Muftimal: “Mera Chacha Mar Gaya Hai, Isko Chhapne Ke Kya Charges Honge?”
Agent: “50/- Rupaye Ek Akshar Ke”
Muftimal: “Oh Bohat Jyada Hai, Acha Likho – Chacha Guzar Gaye”
Agent: “Sir, Ismein Kam Se Kam 6 Akshar Aane Hi Chahiye”
MuftimalKuch Soch Kar: “Acha Likho, Chacha Guzar Gaye – Maruti For Sale“
by Pak101.com (few years ago!)
Don Ne Ab Jurm Ki Dunya Chor Di Hai
Ab Aik Madrassa Banaya Hai
So Plz Balance Ki Surat
My Don Ko Chanda Day Kar Apni Aakhrat Sawarain
Ap Ka Khadim Haji Don
by Pak101.com (few years ago!)
Ek shehri babu ek gaon ke mollad se rasta bujhan lagya.
Mollad bolya, "Nu kar tu yahan te khabhe ne ho liye aur aage jakke sajje ne."
Babu bolya, "Bhai sahab mein ap se aap aap karkey baat kar raha hun aur aap mujjey tu tu bool rahey ho.
Mollad bollya, "Pher ke tanne bapu bolun?"
by Pak101.com (few years ago!)
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed
room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay
nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara
phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat
nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade
mil gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)