Tumne Apni Mummy Se

Baap- Tumne Apni Mummy Se Unchi Aawaz Me Baat Ki.?

Beta- Mujhe Pata Hai Ki
Apko Jalan Ho Rahi Hai..

..Kyo Ki Aap Aisa Nahi Kar Sakte

by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aurat Doctor Say

Aurat Doctor Say: Mera Ye 7 Saal Ka Bacha Wesay Tou Theek Ha,
Mgr Mujhay Lagta Ha K Is Ki Chichi Zara Choti Ha..
Doctor Bachay Ko Chek Kar K Fikar Ki Koi Bat Nhi Ha,
Ap Bas Is Ko Rozana Tiger Biscuits Khilaya Karain,
Ye Masla Hal Ho Jaye Ga…
Agli Subha Nashtay Ki Table Par
12 Boxes Tiger Biscuits Daikh Kar Bacha Khushi Say:
Wowwwww Itnay Saray Biscuits..
Aurat: Khabardar Jo In Ko Haath Bhi Lagaya Tou,
In Main Say Sirf Aik Tumhara Ha Our Baqi Tumharay Papa K Liye Hain… :O :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladki-parso me tume rakhi

Ladki-parso me tume rakhi bandhne ayi thi, par tumne nhi bandhwai, q?

boy-Agar me tere liye mangalsutra lau to kya bandhwayegi
ladke mahan he

by Pak101.com (few years ago!)
Beta ye kaisi machis laaye

Laloo: Beta ye kaisi machis laaye ho. Sasura ek bhi teeli nahi jal rahi.

Funny Son: Kya baat kartay ho papa sab ki sab check kar kay laya hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
teacher gunnu ko sharat karte

teacher gunnu ko sharat karte
dekh dante huye- jab mai tumhari umar ki thi to itni sharat nahi karti thi

gunnu- to madam apne sharat kab start
ki..

by Pak101.com (few years ago!)
Boys Vs. Girls

Jab boys vomit tab parents says kaminey kaha kha kar aaya tha,
Jab girls vomit tab parents says kaun tha woh kamine,

Moral of the story: jovi vomits boys are always kaminey.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon 14th Floor Se Neche Gira

1 Memon 14th Floor Se Neche Gira
Girte Waqt Usne
Apni Ghar Ki Khirki Me
Apni Wife Ko Roti Pakate Hue Dekha To Chilla K Bola
Meri Roti Nahi Pakana!

by Pak101.com (few years ago!)
khana pakana a gaya

BiVi: Shadi K Shuru Mai Jb Main Khana Paka K Lati thi AP Ziada Muje Khilate or Khud Kum Khate Pr Ab Aisa kion Nahi Krtey ?

Shahor: Kion keh Ab Tmhe Khana Pakana Aa Gya hai;)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Medical store se dawai kharidi

pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR
FRÉÉ:

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tenshion

dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P

by nadeem (few years ago!)
1 Baar 1 Aadmi kO

1 Baar 1 Aadmi kO
Raste mE Patthar Mila
UspE Likha Tha
"Patthar kO Palat Lo
Kuch Ban Joge"
Jaise Hi Usne Palta
Dusri Taraf Likha Tha
ULLU Ban Gaya

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook