Boy: mom, aaj mera dost
Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai....
ghar ke sab khilone chhupa de.
Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega
by Pak101.com (few years ago!) / 1064 views
Similar Jokes
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.
Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband: agar operation mein mujhe kuch hua to tum us doctor se hi shaadi kar lena.
Wife: aise kyu bol rahe ho?
Husband: usse badla lene ka doosra tareeka nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
MOLU Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte
Ho
GOLU: Mai Saanp Se Khel Sakta Hu
MOLU: Kaise
GOLU: Mere Mobile Main Saanp Wala Game Jo Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati:Ab Jhagda Band Bhi Karo
Mai Shanti Ke Sath Rehna Chahta Hu
Patni: Ha, Jaao
Mai Bhi Shyam Ke Sath Rehna Chahti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey na ?
Husband: Pagal ka kya hai, o kuch bhi kar sakta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek murgi aur uske teen bache road cross kar rahe the.
Road cross karne ke baad murgi ke ek bache ne kaha, “Aakhir hum paanchon ne road cross karliya”.
Paanch kaise?
.
Socho Socho …
.
Kaise Hua?
.
Aur Jara Socho
.
Are bacha hai, kuchh bhi bol sakta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki larkiyoo se Mobile ki service "REHMÄÑ MÄLIK"
.
.
.
.
.
.
.
Ek yahi to kam hai jis ki waja se wo gar k kam waqt se pehly kr leti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar was getting interviewed for a job.
Interviewer said Tell me opposite of Good
sardar: Bad
interviewer: Come
sardar: Go
interviewer: Ugly
Sardar: Pichli
interviewer: Shutup!
Sardar: Keep talking
interviewer: Get out!
Sardar: Come in
interviewer: Oh God!
Sardar: Oh devil
interviewer: U R rejected!
Sardar: I m selected
BALLE BALLE!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
santa:Meri billi mar gai
banta:kese mari
santa :Maine use nahala diya tha
banta- nahalne se b kahi billi marti h
banta-Maine nahalane k bad use nichod b tha
by Mazhar Khan (few years ago!)