Swarg
Wife--Suna hai swarg me husband aur wife ko sath me nahi rahane dete....?
Husband--pagli,tabhi to use swrg kahate hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy
sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police to Santa : "Tumhara Dost kaise mara?"
Santa : "O ji Mai kuch nahi janta, Usne to yehi kaha tha-Mere Pat me Chuhe kud rahe hai. to Mene use Chuhe Mar
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!)
After a quarrel, a wife said to her husband,
you Know, i was a fool when i got married with you.
The husband replied, “yes, dear,
but i was in love And didn’t notice.”
by Pak101.com (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mother:Beta dhoop main khade kiya kar rahe ho
Son:Ammi paseena sukha raha hooon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : Santa batao M for kya hota hai?
Santa : Sir, Mother!
Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?
Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?
Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook: Me Sab Kuch Janta Hun.
Google: Mere Pas Sab Kuch He.
Internet: Mere Bagair Tum Sab Kuch Nahi.
CHARGER: Awaz Neechy..
by Pak101.com (few years ago!)
Father: When I was a young man, girls knew how to blush.
Son: What did you say to them?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor k band clinic k agay lambi line thi 1 Sardar bar bar line me ghusta Log usko pkr k pichey phenk datey.
Sardar:Lagay rho saalo, me b clinic nhi kholun ga!
by hearthackervsgirls (few years ago!)