Master Awaaz Pehchan ker Ghussay

Pathan ka ?aita Awaaz ?adal ker Apnay Master ko ?all kerta Hy..

“Maira ?aita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa ?akta”

Master Awaaz Pehchan ker Ghussay ?y ?ola..

Tum kon ?aat ker Rahay Hou?

?acha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ?aat ker Rahay Hain..

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 954 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Baniye Ka Bhoot

Muftimal Baniye Ke Bete Ko Bhoot Chad Gaya, Baniye Ne Uska Koi Ilaaj Na Karvaya.

Teen Din Baad Bhoot Khud Ek Ojha Ke Paas Gaya Aur Bola,

Bhoot: “Ojha Sahab, Mujhe Bahar Nikalo, Warna Mein To Bhukha Hi Mar Jaunga“

by Pak101.com (few years ago!)
Masjid Ke Bahar Chppal Rakhne Main

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhne Main
Aur Miss Call Dene Main Kiya Common Hai ?
Socho Nahin Pata ?
Dono Main Dar Lagta Hai
Koi Utha Na Le.:-)
Hehehehehe.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar sent a SMS to his pregnant wife. Two seconds later a report came to his phone and he started dancing. The report said, "DELIVERED".

by nadeem (few years ago!)
Teacher: What r the people

Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know. Teacher: They r called Turks. Now What r the people of Germany called? Student: They r called Germs.

by khalid hussain (few years ago!)
Petrol pump

• Wife: ”Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband: Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan

Shadi Me Khana K wqt pathan Ko Plate Nhi Mili
pathan Apni Jholi Me Khana Dalne Lga
Logon Ne Pocha Ye Kya?
pathan: dagh To Chla JaeGa Ye Wqt Phr Nhi Ayga:-

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
veham

Teacher : Saach aur Veham main kiya farak hai?
Boy : Aap hum ko padha rahi hain ye SAACH hai. Aur hum padh rahe hain ye aap ka VEHAM hai.

by haleema sadia (few years ago!)
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?

Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega

Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia

Admi Hosh Ma Aa Ke Bola:
Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?

by Pak101.com (few years ago!)
Propose

Hey U Know
Which is the best day to propose a girl.. April 1
U Know Why??
If she accept its your luck
otherwise just tell April Foooooll.

by nadeem (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se

Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook